26. aprila 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

IFA GPC – prvi del

2 min read

rhdr

Tudi letos se organizatorji sejma IFA, Messe Berlin, niso izneverili tradiciji in so novinarje z vsega sveta povabili na predstavitev nekaterih novosti, ki jih bomo lahko občudovali jeseni. Kot že veleva tradicija, dogodek IFA Global Press Conference, ki je, mimogrede, moj najljubši v letu, poteka v Sredozemlju, natančneje v španski pokrajini Andaluzija.

Rdeče obarvane črke sejma zabavne elektronike so že več desetletij njegov zaščitni znak.

Kaj smo slišali do sedaj? Jens Heithecker, izvršni direktor sejma IFA je konferenco IFA GPC odprl z besedami: “To je obala svetlobe – ta vikend želimo osvetliti novosti v industriji potrošniške elektronike.” Sledile so predstavitve posameznih proizvajalcev, začenjamo s prvimi tremi:

Philips – skrb za zdravje v rokah posameznikov (in povezanih profesionalcev)
Marlies Gebetsberger je novinarjem opisala, kako njeno podjetje inovira na področju podatkovno gnanega zdravstva. Philips je v ospredju s svojim obsežnim strokovnim znanjem na področjih povezljivosti, masovih podatkov in umetne inteligence. Med prve pomenljive inovacije sodijo rešitve Philips Sonicare, ki odpirajo področje “telezobozdravstva”. Storitev Philips Sonicare Teledentistry nudi bolnikom daljinsko zobozdravstveno svetovanje licencirani zobozdravnikov – do strokovnjaka tako uporabnik pride prej kot v 24 urah. Aplikacija Philips Sonicare deluje kot »virtualno središče« za osebno ustno higieno. Uporabniki lahko vsakodnevno upravljajo svojo popolno ustno nego in si s svojimi zdravniki delijo podatke o ščetkanju, pri tem pa pritegnejo osebno svetovanje in nasvete.

Philips želi zbližati uporabnike in zobozdravnike – na daljavo. =)

TCL – z novimi televizorji še bližje vrhu
Kitajska blagovna znamka TCL je predstavila svoje ambicije, da postane pomemben akter v Evropi v kategorijah televizorjev, avdio in klimatskih naprav. Marek Maciejewski, direktor razvoja poslovanja v TCL Europe, je povedal, da je cilj podjetja doseči tretje mesto v prodaji televizorjev v Evropi po tržnem deležu že v prihodnjem letu. Dodal je, da se podjetje seli v več držav, začenši z Nizozemsko v maju, ki ji bodo sledile Portugalska, Republika Irska, Švica, Avstrija in države balkanske regije. Novi televizorji TCL bodo opremljeni z do 20.000 LED-sijalkami, premijski super-tanek televizor pa bo ob tem debel manj kot 1 cm! Julija bo TCL Europe predstavil svoje prve slušalke – skupaj kar štiri modele – in zvočno polico.

TCL stavi na karto: kar največ televizorja za odštet denar.

Haier – velikan z nakupovalno žilico
Globalna novinarska konferenca IFA 2019 je bila prvi uradni novinarski dogodek, ki se je udeležil predsednik uprave podjetja Haier Europe Yannick Fierling po nedavnem prevzemu skupine Candy Hoover. Med predstavitvijo je Fierling poudaril, da je Haier zahvaljujoč strategiji rabe več blagovnih znamk pokriva praktično vse dele trga in je eden svetovnih velikanov v prodaji gospodinjskih aparatov, saj ima kar 15,4-odstotni globalni tržni delež, ki ga družba, ki je lani ustvarila 39 milijard USD prometa, namerava še okrepiti.

Tekmeci so že zelo pozorni na Haier, kitajski konglomerat je v naletu.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.