Sejem IFA ima nov logotip
Največji svetovni sejem zabavne oziroma potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov bo v začetku septembra praznoval svoj 100. rojstni dan. Tri črke začetnice IFA bodo ob tej priložnosti predstavljene v novi podobi. Toda obletnica je več kot le vizualna preobrazba. V zadnjih šestih mesecih je družba IFA Management GmbH v tesnem sodelovanju s svojima delničarjema – gfu Consumer & Home Electronics GmbH, lastnikom pravic blagovne znamke IFA, in Clarion Ltd – začela obsežen proces prenove celotne blagovne znamke IFA. Za to ambiciozno nalogo je bila zadolžena agencija Highsnobiety, ki ni specializirana le za komunikacijo, temveč je svetovno priznana tudi na področju življenjskega sloga in mode.
IFA je ena najbolj zgodovinskih in uveljavljenih blagovnih znamk na področju sejmov. Prejšnji logotip je imel dolgo življenjsko dobo in je bil nazadnje osvežen v začetku leta 2000. S številnimi sestavnimi deli, kot so napis IFA, ustrezni datumi dogodkov in podoba tako imenovanega “Funk-Otta”, presenetljive, stilizirane rdečelaske in prejšnje blagovne znamke IFA, ni bil več aktualen. Zato je bil čas, da se prenovi vesolje blagovne znamke IFA – in 100. obletnica je bila ključni trenutek.