IFA GPC – drugi del
Tudi drugi del IFA Global Press Conferences je postregel z nekaj zanimivimi novostmi, za Slovenijo še toliko bolj pomembno prihodnostjo blagovne znamke Gorenje, ki je sedaj del kitajskega konglomerata Hisense. A pojdimo lepo po vrsti.
Metz
Po
uspešni uvedbi nove globalne blagovne znamke METZ Blue v Nemčiji,
Indiji, Hong Kongu ter v večjem delu vzhodne in južne Evrope, je
izvršni direktor podjetja dr. Norbert Kotzbauer predstavil prihodnje
načrte in globalno strategijo blagovnih znamk. Metz se
vsekakor vrača, stavil pa bo predvsem na premijsko ponudbo izdelkov,
pretežno televizorjev.
Safera
Finsko podjetje Safera stavi na pametno kuhanje. Podjetje je predstavilo Safera Sense, prvi res pameten senzorja za kuhinje, ki prepozna različne dogodke ob kuhanju in lahko samodejno nastavi merilnike časa, spremlja kakovost zraka in uporabnika obvesti, kdaj je čas za prezračevanje prostora, oziroma opozarja na nevarnosti (npr. da je pustil pečico vklopljeno).
Hisense Gorenje
Julian Lietzau, direktor marketinga v Hisense Gorenje za regijo DACH, je napovedal, da bo sponzorstvo nogometnega prvenstva Euro 2020 predstavljalo novo odskočno desko za blagovni znamki Hisense in Gorenje. Na njem bodo oglaševali tako televizorje, hladilnike, zamrzovalnike, pralne stroje, klimatske naprave in celo pametne telefone. Hisense bo namreč ekskluzivni dobavitelj tehnologije in televizorjev v studijih na omenjenem nogometnem turnirju, ki ga bo mesec dni spremljal ves svet. Podjetje bo jeseni na sejmu IFA v Berlinu pokazalo tudi svoj premijski televizor Hisense U9 ULED z izjemno ločljivostjo slike.