19. februarja 2025

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Glasovna asistentka Pošte Slovenije obvlada narečja!

2 min read

Kaj takega pa res nisem pričakoval! Vsaj ne še letos. A Pošta Slovenije me je tokrat resnično presenetile z res uporabno inovacijo. V svojem klicnem centru je zagnala glasovno asistentko Pio (Poštna interaktivna asistentka), ki je prva glasovna asistentka v Sloveniji s sposobnostjo naravnega pogovora v slovenskem jeziku, ki presega osnovno prepoznavanje govora. Ima razvit lastni jezikovni model, prilagojen za razumevanje ducat (da, kar 12) slovenskih narečij, kar omogoča tekočo in intuitivno komunikacijo brez vnaprej določenih ukazov.

Tehnološki preboj v uporabniški izkušnji
V dobi digitalizacije, kjer avtomatizacija in umetna inteligenca narekujeta prihodnost uporabniške izkušnje, je Pošta Slovenije v svojem kontaktnem centru za pomoč uporabnikom razvila rešitev, ki presega klasične glasovne pomočnike. Pia ni zgolj orodje za prepoznavanje govora – je poštna inteligentna asistentka, ki omogoča naraven, tekoč in intuitiven pogovor, brez togega podajanja ukazov. Pošta Slovenije je tako pionir na področju glasovnih asistentov UI v Sloveniji, ki razumejo lokalne jezikovne posebnosti. Z uporabo lastnega jezikovnega modela Pia prinaša preboj v interakciji med ljudmi in tehnologijo, dviguje uporabniško izkušnjo in postavlja nove standarde za digitalno podporo strankam.

Glasovna asistentka Pia, ki se oglaša na 080 14 00, omogoča takojšnje odgovore na najpogostejša vprašanja, brez preusmerjanja na druge kanale, kot so SMS, chat ali Viber. Stranke lahko z njo komunicirajo naravno, kot bi govorile z osebo ali operaterjem. Prav tako prepoznava in razume različna narečja. Pia črpa podatke neposredno iz sistemov, kar vključuje integracije z zalednimi sistemi Pošte Slovenije, skrbno pripravljeno bazo znanja in integracije s spletnimi stranmi, kar odpravlja napačne interpretacije in zmanjšuje možnost napak.

Z uvedbo glasovne asistentke se je delo zaposlenih v kontaktnem centru poenostavilo, poleg tega so se zmanjšale njihove administrativne obremenitve. Sedaj jim osnovne informacije v trenutku pripravi umetna inteligenca, medtem pa se lahko sami posvečajo zahtevnejšim poizvedbam strank.

Pia je torej specializiran glasovni UI-agent, zasnovan za naravno in tekočo komunikacijo v realnem času. Združuje napredno razumevanje naravnega jezika (NLU), hitro sintezo govora (TTS) ter prilagojene pogovorne modele, optimizirane za specifične scenarije uporabe. V primerjavi z generičnimi rešitvami, kot je ChatGPT, zagotavlja bolj kontekstualno relevantne odgovore, prilagojen govorni ton in odzivnost brez opaznih zamikov. Poleg tega omogoča integracijo z obstoječimi viri podjetja, kar omogoča inteligentnejše interakcije in boljšo uporabniško izkušnjo.

Pošta Slovenije postavlja nove standarde v digitalni podpori strankam in dokazuje svojo zavezanost k inovacijam ter odličnosti storitev. Pia predstavlja pomemben korak naprej v uporabi umetne inteligence za izboljšanje uporabniške izkušnje in optimizacijo delovnih procesov. Pošta Slovenije bo glasovno asistentko v kratkem umestila tudi v mobilno aplikacijo MojaPošta, ki omogoča enostavno upravljanje in sledenje paketnim pošiljkam.

Prisluhnite, kako deluje PIA v praksi – v prekmurščini!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.