21. novembra 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Titan OS – najnovejši sistem za pametne televizorje

V svetu pametnih televizorjev se obeta večji pretres. Tokrat programski. Špansko podjetje Titan OS, ki razvija istoimenski operacijski sistem, je namreč sklenilo pomenljivo partnerstvo s podjetjem TP Vision, kar pomeni, da bodo novega sistema najprej deležni televizorji blagovnih znamk Philips ter AOC, kaj kmalu pa v tem taboru pričakujemo še kakšno veliko ime.

Zakaj Titan OS prerokujem uspeh? Ker je izjemno simpatičen in prav neverjetno odziven. In če tudi to ne bi bilo dovolj, sem prepričan, da bo proizvajalce televizorjev prepričala nizka cena in nov poslovni model deljenja zaslužka. Konkurenca, torej Google s svojim sistemom Android TV, namreč proizvajalcem televizorjev za programsko platformo računa okoli stotaka po televizorju. To pa je ob današnjih cenah pametnih televizorjev ogromno denarja …

Nič ne de, posvetimo se Titan OS. Prvo, kar opazimo, je neverjetna odzivnost na ukaze. Snovalcem sem ob predstavitvi v Barceloni sicer predlagal, naj vgradijo tudi možnost nastavitve odzivnosti, saj si predstavljam, da bo sicer tak sistem v rokah starejših uporabnikov deloval prehitro oziroma živčno, “geeki” in mladež pa bodo seveda navdušeni nad bliskovito hitrim preletavanjem menijev in sličic.

Dobra novica je tudi ta, da gre za evropsko podjetje, torej težav z lokalizacijo ne pričakujem. Prav presenečen sem bil ob podatku, da so do sedaj za Titan OS že razvite in prilagojene naslednje slovenske aplikacije: VOYO, RTV365, T-2 TV ter NEO TV Lite. V naslednjih mesecih naj bi se jim pridružile še vsaj aplikacije EON, A1 Xplore TV, Predvajaj.si in nekatere druge pogosteje uporabljane aplikacije pri nas. Operacijski sistem Titan OS prek sklenjenih sporazumov z globalnimi in lokalnimi partnerji uporabnikom že sicer omogoča dostop do obsežnega seznama vrhunskih aplikacij in vsebinskih kanalov. V letu 2024 so tako že vključeni Netflix, Prime Video, YouTube, Disney +, Pluto TV, DAZN in še mnogi drugi.

Zanimiv je tudi podatek, da je Titan OS S.L. tehnološko, v zabavne vsebine usmerjeno in neodvisno oglaševalsko podjetje, saj ima tudi lastno oglaševalsko divizijo Titan. Operacijski sistem Titan OS tako vključuje najsodobnejše rešitve oglaševanja, s katerimi upravlja Titan Advertising in proizvajalcem televizorjev omogoča, da razširijo svoje poslovanje prek ekosistema strojne opreme, odpira pa tudi priložnosti ustvarjanja stalnih lastnih prihodkov. To velja za kar 40 % televizorjev na trgu, ki nimajo svojega lastnega operacijskega sistema (podatki po GFK).

Kot rečeno, bomo Titan OS v Sloveniji lahko najprej preizkusili v Philipsovih televizorjih z letnico 2024, razvijalci pa so nam tudi potrdili, da ga bodo deležni tudi nekateri televizorji modelnega leta 2023. “Zelo smo navdušeni nad partnerstvom s podjetjem TP Vision – skrbnikom blagovnih znamk Philips in AOC. Imamo enak cilj – televizor želimo s skupnimi interesi preoblikovati tako, da bo uporabniku zagotovil najboljšo osebno izkušnjo. In to na način, ki mu enostavno omogoča poiskati njemu najljubše vsebine. Vse to nam bo omogočilo, da že od prvega dne dosežemo milijone gledalcev širom Evrope,” je na predstavitvi dejal Jacinto Roca, izvršni direktor Titan OS S.L..

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.