27. aprila 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Hisense na sejmu IFA

2 min read

Korporacija Hisense se na letošnjem sejmu IFA 2023 predstavlja kot eden največjih ponudnikov gospodinjskih aparatov. Fisher Yu, predsednik Hisense Group Holdings, je na sejemskem predavanju spregovoril o prihodnosti tehnologije ter obljubil, da bo podjetje nadaljevalo s pristopom k inovacijam, ki temelji na različnih uporabniških scenarijih ter se osredotočilo na visokokakovostno rast znotraj in zunaj doma. Hisense je v Berlinu tudi oznanil, da bo že tretjič zapored sponzoriral evropsko nogometno prvenstvo UEFA EURO, ki bo potekalo naslednje leto, za kar se mu je prek video povezave zahvalil tudi predsednik UEFA Aleksander Čeferin.

Št. 2 v svetu po prodaji TV-jev
Hisense je dosegel izjemen uspeh pri mednarodni širitvi, saj podjetje zdaj deluje v več kot 160 državah in je lani postalo drugi največji proizvajalec televizorjev na svetu. Z uporabo zaslonov za povezovanje integriranih omrežij in storitev v oblaku ter zagotavljanjem prilagojenih storitev s pristopi, ki temeljijo na različnih uporabniških scenarijih, je Hisense je vzpostavil močan tehnični sistem. V prihodnje namerava razširiti svoje področje delovanja, hkrati pa nenehno izboljšuje operacijski sistem VIDAA in platformo ConnectLife. Prav tako izboljšuje prilagojene storitve in splošno uporabniško izkušnjo.

Oblikovanje tehnološke prihodnosti z uporabnikom v ospredju
Na letošnjem sejmu IFA Hisense predstavlja svojo osnovno paleto izdelkov za dom in inovativne tehnologije povezanega bivanja pod temo “Go Tech, and Beyond”. To vključuje vse tri globalne blagovne znamke (Hisense, Gorenje in ASKO), v naboru aparatov pa UX, U8 in laserske televizorje, hladilnike serije PureFlat s pametnimi velikimi zasloni ter izdelke za kuhanje, pomivanje posode in nego perila ter scenarije, kako bodo ti aparati pomagali potrošnikom v vsakdanjem življenju.

Hisense je svoj nastop na sejmu IFA izkoristil tudi, da poudari inovativno tehnologijo, ki jo ponuja, in predstavi interaktivnost svoje palete izdelkov, skozi osredotočanje na najsodobnejšo tehnologijo, vrhunsko oblikovanje in postavitev ter skozi različne nabore in scenarije življenjskih slogov, vključno z namenskim območjem za igralne izkušnje z uporabo U7 TV in umetniško galerijo z uporabo Frame TV, s katerim lahko televizor postane umetnina.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.