Celje ima Centralko
Mestna občina Celje je v sodelovanju s Telekomom Slovenije, katerega partnerja sta tudi podjetji Imovation in Nomago, uspešno vzpostavila in lansirala mobilno aplikacijo in kartico z imenom Centralka. Centralka izboljšuje sistem mobilnosti in s tem kakovost življenja v Celju ter združuje in digitalizira storitve mobilnosti v občini. Z njo lahko spremljamo prihode avtobusov na postaje in kupujemo vozovnice za vožnje s Celebusom, si izposodimo kolo v sistemu KolesCE, podprt pa je tudi pregled prostih parkirnih mest, plačilo parkirnine ter podaljševanje slednje na daljavo. Možen je tudi nakup mesečnih in letnih dovolilnic za parkiranje.
Sodobna platforma z imenom Centralka, v okviru katere so na voljo storitve občanom in obiskovalcem Celja, bo tako vplivala na kakovostnejše ter bolj trajnostno in okolju prijaznejše bivanje. Mobilna aplikacija in kartica Centralka združuje in digitalizira že vpeljane storitve mobilnosti v Mestni občini Celje ter v mesto prinaša še bolj urbano izkušnjo. Omogoča namreč plačevanje voženj s Celebusom, pregled postaj in prihodov avtobusov na postaje (premikajoče se ikone na linijah), izposojo Kolesca ter povezavo z obstoječim računom v aplikaciji nextbike ali ustvarjanje novega računa. Do konca leta lahko uporabniki pričakujejo popolno integracijo sistema KolesCE v Centralko. Aplikacija omogoča tudi plačilo parkiranja, podaljševanje parkiranja na daljavo, potisna obvestila pred potekom zakupljene parkirnine ter nakupe mesečnih in letnih dovolilnic.
Najenostavnejša uporaba Centralke je v obliki mobilne aplikacije, ki jo uporabniki naložijo iz Apple Store oziroma Google Play, v aplikacijo pa se lahko registrirajo s svojim računom za storitve Google, Apple ID, smsPASS ali preprosto s svojim e-naslovom. Centralka je na voljo tudi kot enotna trajna kartica, ki jo je možno pridobiti v glavni pisarni Mestne občine Celje, na blagajni Nomaga na Glavni avtobusni postaji v Celju, na TIC-u in v prometni pisarni parkirne hiše Glazija. Tu lahko uporabniki Centralke nanjo naložijo tudi dobroimetje. Nalaganje dobroimetja znotraj aplikacije je možno s storitvijo PayPal in plačilnimi karticami. Centralka omogoča tudi sistem zvestobe. Vsak registrirani uporabnik je tako vključen v shemo »Centralno – lojalno«, kar pomeni, da bo prejemal nagrade v obliki dobroimetja na kartici – tako bodo registrirani uporabniki Centralke prihranili. Aplikacija je na voljo tako v slovenskem kot tudi v angleškem jeziku.