21. novembra 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Že imate podatkovno skladišče?

Rek, da so podatki nova nafta, ste verjetno že slišali. Ni daleč od resnice. Podjetja se počasi začenjajo zavedati, kako dragoceni so pravzaprav podatki. No, zaenkrat cenijo predvsem tiste, ki jih morajo kupiti, manj pa tiste, ki jih že premorejo. Dejstvo pa je, da celo podjetja, ki zbirajo in obdelujejo podatke, to počno predvsem z namenom razvoja boljših izdelkov, analize prodaje ipd. Kaj pa, če bi jih vpregli v namene trženja, oglaševanja in zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje?

Ali še bolj pregrešna misel: kaj, če bi podatke, ki jih zbirate, uredili, oplemenitili in proda(ja)li?!

Kaj potrebujete? Za začetek podatkovno skladišče, okolje, kamor se bodo podatki, ki jih ustvarjate ali pridobivate, lahko “natekli”. To je lahko tudi spletna platforma. Če je vaš poslovni predvsem usmerjen v izboljašnje prodaje s pomočjo oglaševanja, potem si vsekakor oglejte novo generacijo platforme iPROM Private DMP. Ta podjetjem in organizacijam omogoča gradnjo lastnih podatkovnih skladišč za upravljanje prvoosebnih podatkov za namene digitalnega oglaševanja. Nova različica se od prejšnje razlikuje po tem, da se ob zajemu neosebnih podatkov o uporabnikih digitalnih medijev uporabljajo tudi prvoosebni podatki, zbrani z eksplicitno privolitvijo uporabnikov lastnih digitalnih medijev podjetja ali organizacije v skladu z veljavno zakonodajo. Analiza teh podatkov z uporabo umetne inteligence pa omogoča napoved nakupnih namer potrošnikov.

Platforma iPROM Private DMP je ena prvih oglaševalskotehnoloških rešitev (Ad-Tech) na evropskem trgu, ki omogoča oglaševalcem in blagovnim znamkam shranjevanje podatkov o svojih trženjskih aktivnostih in oblikovanje ciljnih segmentov občinstva na podlagi vedenjskih vzorcev uporabnikov lastnih medijev. Rezultat tega sta učinkovitejše nagovarjanje ciljnih skupin pri oglaševanju v drugih digitalnih medijih in boljša izraba sredstev za zakup oglasnega prostora. Prvoosebni podatki se lahko uporabljajo za ciljano nagovarjanje ciljnih skupin v digitalnih medijih in se varno shranjujejo v lastnem podatkovnem skladišču oglaševalca, tako da so zaščiteni pred dostopom tretjih oseb. Platforma iPROM Private DMP tako omogoča oglaševalcem in blagovnim znamkam dolgoročno krepitev konkurenčne prednosti in hkrati zagotavlja potrošnikom zaščito zasebnosti.

iPROM Private DMP uporablja napredne tehnike umetne inteligence za napovedovanje nakupnih namer uporabnikov. Blagovnim znamkam in oglaševalcem omogoča, da z metodo iskanja podobnih uporabnikov (look alike) na osnovi lastnih podatkov o občinstvih svojih digitalnih medijev določijo segmente ciljnega občinstva, ki so najbolj podobni tistim, ki so že izrazili zanimanje za določen izdelek ali storitev. Ta metoda ciljanja omogoča blagovnim znamkam natančno usmerjenost in personalizirano oglaševanje ter pridobivanje strateške konkurenčne prednosti. Omenjena tehnika ciljanja se pri izvajanju s platformo iPROM Private DMP izvaja v popolnoma zaščitenem okolju, saj so podatki o uporabnikih varno shranjeni v lastnem podatkovnem skladišču ter niso dostopni tretjim osebam.

Družba iPROM verjame, da mora vsak evro, vložen v oglaševanje, prinašati več kot le neposredne učinke oglaševanja s prikazovanjem oglasov. S platformo iPROM Private DMP lahko blagovne znamke odslej vlagajo v izgradnjo in plemenitenje svojega dragocenega občinstva, ki ga učinkovito uporabljajo pri načrtovanju svojih nadaljnjih oglaševalskih akcij. Naložba v tehnološke rešitve za zaščito, upravljanje, plemenitenje in pametno rabo podatkov o vedenjskih vzorcih lastnega občinstva predstavlja za blagovne znamke in podjetja dolgoročno strateško konkurenčno prednost in lahko bistveno izboljša njihove trženjske in poslovne rezultate.

Platformo iPROM Private DMP v praksi uspešno uporabljajo največja podjetja in blagovne znamke, kot so: Volkswagen, BKS Banka, SKB banka, Assistance Coris, Hofer, Diners Club, Fraport Slovenija, Erste Card, Amer Sports, Sparkasse, Fox International, Hyundai, Unicredit Banka in Turkish Airlines.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.