SkyShowtime k nam prihaja prihodnje leto
Nova pretočna storitev SkyShowtime bo uradno začela delovati 20. septembra, in sicer na Danskem, Finskem, Norveškem in Švedskem, v zadnjem četrtletju je bodo deležni še na Nizozemskem. Storitev, ki želi s svojo vrhunsko, ekskluzivno in ikonično zabavo doseči čim več milijonov domov po vsej Evropi, naj bi prihodnjo pomlad že delovala tudi v Sloveniji.
SkyShowtime združuje najboljšo zabavo največjih svetovnih studiev in pripovedovalcev zgodb. Storitev ponuja na tisoče ur kakovostne zabave za vso družino in predstavlja širok izbor svetovnih serij in filmov, ki jih gledalci najbolj nestrpno pričakujejo. Prenašal bo ekskluzivne televizijske in gledališke premiere filmov Paramount Pictures in Universal Pictures, dveh najstarejših studiev v Hollywoodu, ki skupaj prinašata v hollywoodske blagajne skoraj 50 % dobička. SkyShowtime bo prinašal izbor novih filmskih uspešnic po predstavitvi v kinih in domači zabavi, vključno s Top Gun: Maverick, Jurassic World Dominion, Minions: The Rise of Gru, The Northman, Sing 2, Sonic the Hedgehog 2, The Lost City, Downton Abbey: A New Era, Nope, Belfast, Ambulance in The Bad Guys.
Poleg navedenega ponuja SkyShowtime nove vrhunske scenaristične serije, otroške in družinske vsebine ter izbor ikoničnih naslovov iz knjižnic in paketov filmov Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios in Peacock – pretakanje vsega tega na enem mestu. SkyShowtime bo predstavljal tudi lokalne izvirne programe, dokumentarne filme in posebne oddaje iz svojih lokalnih tržišč.
Storitev bo gledalcem na voljo neposredno prek aplikacije SkyShowtime na napravah Apple iOS, tvOS, Android in preko spletnega mesta: www.skyshowtime.com. Mesečna naročnina SkyShowtime bo na Finskem pa znaša 6,99 evra.
Prilagojen Evropi
SkyShowtime, osnovan na platformi Peacock, je bil ustvarjen posebej za Evropo in je tudi namenjen temu tržišču. Z regionalnimi pisarnami na svojih lokacijah je SkyShowtime osredotočen na stranke in prisotnost na lokalnem trgu pove veliko o njihovem pristopu k partnerstvu, vsebini in trženju. Ko bodo aplikacije in vsebina SkyShowtime ponujene v preko 20 državah, bodo na voljo tudi v 18 različnih jezikih – le ugibamo lahko, ali bo med njimi tudi slovenščina – če se mene vpraša, bi vsekakor morala biti.
Oglejte si še napovednik: https://youtu.be/ujzpT7FTeeY