2. decembra 2021

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Bi prodajali v tujino, pa ne veste kako?

2 min read

Vprašajte Google. Dobesedno. Storitev Google Market Finder vam, celo brezplačno (!), pove, kam in zakaj prodajati prav tja.

Statistika pravi, da je izvoz gonilo slovenskega gospodarstva in tako ključnega pomena za oživitev gospodarstva po pandemiji. Google je zato v sklopu pobude Grow Slovenia with Google, v kateri sodeluje z Ministrstvom za gospodarski razvoj in tehnologijo ter javno agencijo SPIRIT Slovenija, premierno lansiral brezplačno orodje Market Finder, podprto s tehnologijo umetne inteligence za mala in srednja podjetja, ki bodo tako lahko svoj posel lažje ponesla na globalni nivo.

Maja lani se je svetovna čezmejna e-prodaja povečala za 42%, na spletu pa je zdaj več kot 4 milijarde aktivnih uporabnikov. To pomeni, da še nikoli ni bil primernejši čas za prehod na globalno poslovanje Kljub temu, pa je za nova podjetja ali podjetja, ki se še nikoli niso podala v tujino, prvi korak lahko velik izziv. Ta podjetja imajo pogosto težave pri načrtovanju, oblikovanju in razširitvi svoje globalne strategije ali pa preprosto ne vedo kje začeti.

Google je danes slovenski javnosti predstavil nadgrajeno orodje Market Finder, ki podjetjem pomaga odpirati izvozne poti in trge. Gre za brezplačno platformo, ki podjetja vodi na vsakem koraku njihove izvozne poti, pri čemer uporablja podatke in strokovno znanje partnerjev družbe Google. Aktualna različica, najprej objavljena v Sloveniji, vključuje novo funkcijo, ki s pomočjo umetne inteligence oceni pripravljenost podjetja za širitev v tujino, na podlagi ocene pa podaja personalizirana priporočila za njegovo potencialno mednarodno širitev.

“S pravimi orodji in podporo, ki jo nudi Market Finder, ovire za mednarodno širitev še nikoli niso bile lažje premostljive. To je sporočilo družbe Google malim in srednjim podjetjem: ne glede na to, kaj prodajate, kako veliki ste ali kje imate sedež, vedno lahko uporabite naše brezplačno orodje Market Finder za rast svojega podjetja in pridobivanje novih strank po vsem svetu,” pravi Joško Mrndže, direktor družbe Google Adriatics.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Ste videli/vedeli?

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.