26. aprila 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Koronakriza in inovacije

3 min read

Pandemija koronavirusa je postala pospeševalnik inovacij. Mastercard in raziskovalno podjetje Harvard Business Review Analytic Services v raziskavi Become Index 2021 razkrivata najboljše prakse na področju inovacij in lastnosti najbolj inovativnih podjetij iz vsega sveta.

Večje povpraševanje po digitalnih storitvah in bolj prilagojenih izkušnjah tekom preteklega leta je podjetja privedlo do poudarjanja inovacij. To dokazujejo tudi izsledki druge izdaje kazalnika Become Index, ki razkrivajo, da 53 % vodstvenih delavcev meni, da njihove organizacije dajejo veliko prednost inovacijam, prav tako pa se je skoraj polovica vprašanih podjetij (42 %) na potrebe odzvala s povečanjem proračuna za inovacije. Razvila so nove načine za zaščito delavcev in inovativne načine za povezovanje s strankami ter za zadovoljitev njihovih potreb, vse to z mislijo tudi na varovanje zdravja in duševnega miru strank.

Become, ki je nastal pod okriljem podjetja Mastercard in je osnovan na letni raziskavi poslovnih inovatorjev podjetja Harvard Business Review Analytic Services, je vsakoletna in dolgoročna iniciativa za raziskovanje inovacij. Ponuja dejanski vpogled in časovni načrt, ki sta potrebna za spodbujanje inovacij, kar dosega z uporabo obsežnih raziskav in raznolikih prispevkov ključnih inovativnih podjetij po vsem svetu.

V svoji drugi izdaji je Become za mnenje povprašal več kot 1.800 direktorjev in vodstvenih kadrov ter preko 10.000 potrošnikov iz vsega sveta, z namenom določiti lastnosti najbolj inovativnih podjetij ter njihovih odzivov na pandemijo:
• Digitalna agilnost: Uspešno odzivanje na pospešeno uveljavljanje digitalizacije in na naslavljanje potreb strank v realnem času, zlasti na področju brezstičnih aplikacij
• Analiza z uporabo okolja: Odločitve, ki temeljijo na podatkih, postaviti v središče delovanja organizacije
• Nepropustna varnost podatkov: Zaščita strank in njihovih podatkov
• Strateške naložbe: Namerno tveganje in sprejemanje neuspeha kot dela procesa
• Bližina strank: Ohranjanje stikov s strankami za pomoč pri usmerjanju glede inovacij

Če želimo, da podjetja svojo odličnost ohranijo tudi v prihodnje, je potrebno nasloviti današnja tveganja in zahteve potrošnikov ter se osredotočiti na pet ključnih področij:

• Upoštevanje človečnosti. Izsledki raziskave so pokazali, da se bo 71 % vprašanih bolj verjetno odločilo za blagovne znamke, ki odražajo njihove vrednote in zagotavljajo ustrezno skrb za stranke in zaposlene.
• Odprava ovir za sodelovanje na daljavo – Več kot tretjina (38 %) vodstvenih delavcev delo na daljavo razume kot izziv za prihodnje inovacije in rast. Skupinsko delo na daljavo ne pomeni le ovir za sodelovanje ampak predstavlja tudi precejšnjo prepreko za vzpostavljanje neformalnih stikov med člani različnih skupin, ki lahko bistveno izboljšajo njihovo uspešnost, ter ljudi oddaljuje od orodij in infrastrukture, ki podpira inovacije.
• Prioritiziranje investicij v inovacije. Kljub napredku na področju cepiv in terapevtike, sta med najpogostejšimi izzivi za inovacije negotova gospodarska prihodnost in potencialna izguba prihodkov. Več kot polovica vprašanih (63 %) izzive pri inovacijah vidi v nestabilnem gospodarskem okolju, in skoraj polovica (46 %) izgubo prihodkov vidi kot pomembno vprašanje, predvsem glede odločitev katere inovacije zasledovati in katere pospraviti v predal.
• Preprečite pandemijo na področju varnosti in zasebnosti podatkov. Zaupanje in duševni mir sta zelo pomembna, saj zasedata tretje mesto na lestvici prioritet, takoj za zdravjem in varnostjo ter priročnostjo. Kljub temu je le 37 % vprašanih navedlo, da so pred kratkim ali bodo kmalu izvedli investicije v upravljanje zasebnosti podatkov in kibernetsko varnost za izboljšanje izkušnje strank. Podobno le 35 % vprašanih pravi, da so bila nedavna vlaganja v zasebnost in varnost podatkov izvedena kot odgovor na pandemijo.
• Pritegnite stranke z nudenjem personaliziranih izkušenj. Več kot tretjina (36 %) potrošnikov je pripravljena deliti več osebnih podatkov, če to pomeni bolj neposredno in prilagojeno izkušnjo storitve. Približati se in resnično razumeti potrebe potrošnikov je moč podpreti s pomočjo investicij v napovedovalna digitalna orodja v realnem času, ki temeljijo na podatkih.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.