Huawei prodaja Honor
Prejšnji teden sem na Reutersu zasledil, da naj bi se Huawei dogovarjal za prodajo hčerinske družbe Honor, predvsem zato, da bi se izognil še ostrejšim sankcijam s strani ZDA (in “zaveznic”). Sedaj pa so v javnost pricurljale informacije, da naj bi Honor, leta 2013 ustanovljena blagovna znamka, ki je bila osredotočena na mlade in je lani prodala več kot 70 milijonov telefonov in tablic, pristala v rokah kitajske skupine Shenzhen Zhixin New Information Technology Co., katere največja delničarja bosta distributer Digital China in vlada v Shenzhenu.
Posel, za katerega se je sicer potegovalo več kot 30 dražiteljev, naj bi bil vreden okroglih 100 milijard juanov oziroma preračunano okoli 13 milijard evrov. Za ta denar bo kupec prejel blagovno znamko, oddelke raziskav in razvoja ter upravljanje dobavne verige, Huawei pa v družbi ne bo imel delnic in ne bo sodeloval pri njenem vodenju.