25. aprila 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Shoppster – prva spletna in televizijska trgovina

2 min read

Shoppster, prva integrirana spletna in televizijska trgovina pri nas, tudi uradno začenja svojo pot, saj je danes z oddajanjem svojega programa pričel televizijski kanal Shoppster TV. Ta je na voljo v Telemachovih programskih shemah EON, Total TV in D3, na spletni strani shoppster.com ter na družbenem omrežju YouTube. V 24-urnem programu ekipa voditeljev, ki jo med drugim sestavljajo nekdanji smučarski as Jure Košir, televizijska osebnost Tanja Postružnik Koren in pevka Tinkara Fortuna, v zanimivih oddajah za gledalce preizkušajo ter jim do potankosti predstavljajo bogat nabor izdelkov.

Shoppster, ki je nasledil in nadgradil priznano slovensko spletno trgovino Ideo.si, povezuje platformo shoppster.com ter lasten televizijski kanal Shoppster TV. Po uspešnem septembrskem prihodu prve integrirane spletne in televizijske trgovine na srbski trg skupina United Group, vodilni telekomunikacijski in medijski operater v jugovzhodni Evropi, ponudbo inovativnih storitev širi tudi v Slovenijo. Shoppster, rezultat dveh let razvoja in izboljšav, kupcem namreč ponuja preprosto, učinkovito in varno nakupovalno izkušnjo iz domačega udobja.

Tako Shoppster pod okriljem skupine United Group, ki je pri nas tudi lastnik operaterja Telemach, na slovenski trg e-poslovanja prinaša inovacije, nove tehnologije in izvirne vsebine. Kupcem je že na voljo bogat asortima priznanih blagovnih znamk iz mnogih kategorij, med katere spadajo bela tehnika, mali gospodinjski aparati, izdelki za dom in orodje ter novosti s področja kozmetike, nakita in številnih drugih. Poleg tega so na voljo tudi edinstveni izdelki lastne blagovne znamke, kmalu bodo predstavljene linije izdelkov voditeljev, ponudba pa se bo tudi v prihodnje neprestano širila in posodabljala.

Redne akcije bodo omogočale, da bodo številni izdelki na voljo po nizkih cenah. Tako je že novembra v promociji Black Friday na voljo več kot 500 izdelkov po ugodnih cenah, prav tako pa bodo na platformi ves čas izpostavljeni novi popusti in mnoge druge ugodnosti.

Tako Shoppster pod okriljem skupine United Group, ki je pri nas tudi lastnik operaterja Telemach, na slovenski trg e-poslovanja prinaša inovacije, nove tehnologije in izvirne vsebine. Kupcem je že na voljo bogat asortima priznanih blagovnih znamk iz mnogih kategorij, med katere spadajo bela tehnika, mali gospodinjski aparati, izdelki za dom in orodje ter novosti s področja kozmetike, nakita in številnih drugih. Poleg tega so na voljo tudi edinstveni izdelki lastne blagovne znamke, kmalu bodo predstavljene linije izdelkov voditeljev, ponudba pa se bo tudi v prihodnje neprestano širila in posodabljala.

Redne akcije bodo omogočale, da bodo številni izdelki na voljo po nizkih cenah. Tako je že novembra v promociji Black Friday na voljo več kot 500 izdelkov po ugodnih cenah, prav tako pa bodo na platformi ves čas izpostavljeni novi popusti in mnoge druge ugodnosti.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.