Polovica Slovencev kupuje na Mimovrste
No, saj ni presenečenje, kajne? Največji spletni trgovec v Sloveniji, Mimovrste, je sporočil, da ima že milijon registriranih uporabnikov. Statistika kaže, da spletno trgovino vsak mesec obišče vsaj 1,1 milijona kupcev, kar je približno enako številu spletnih kupcev v starostni skupini od 15 do 75 let. Rast uporabnikov spletne platforme se odraža tudi s povečanjem prodaje spletnega trgovca, ki tudi v mesecih po prvem valu epidemije beleži 50 % dvig prodaje. Kontinuirana rast prodaje je Mimovrste še dodatno spodbudila k iskanju novih logističnih in drugih razvojnih rešitev ter k dodatnemu povečanju ekipe, ki skrbi za nemoteno delovanje spletne trgovine – ta danes šteje že 355 članov.
Rezultate pa daje tudi prenovljen partnerski model. Konec preteklega leta je Mimovrste ustvaril spletno tržnico, platformo in prodajni prostor, namenjen novim partnerjem, ki želijo prodajati svoje artikle pod najmočnejšo spletno trgovsko znamko v Sloveniji. V času koronakrize se je tako že več kot 60 slovenskih in tujih partnerjev odločilo, da preko 60.000 izdelkov predstavijo in ponudijo tudi zvestim uporabnikom spletnega trgovca Mimovrste.