15. junija 2021

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Podjetja, stranke in podatki

1 min read

Velikan iz sveta programske opreme, SAP, je na virtualni konferenci SAP Customer Experience Live predstavil platformo o podatkih strank SAP Customer Data Platform (CDP). Gre za podatkovno platformo naslednje generacije za upravljanje s strankami, ki podjetjem omogoča na novo določiti izkušnjo strank na vsakem koraku – od poslovanja in trženja do prodaje in storitev.

foto: SAP

Ker postaja izkušnja strank vse pomembnejši element razlikovanja med globalnimi blagovnimi znamkami, narašča tudi priljubljenost platform CDP, ki pomagajo ustvarjati edinstvene in prilagojene izkušnje za raznovrstne namene trženja. A ta ozka osredotočenost na trženje platformam CDP pogosto preprečuje razviti ves potencial. Platforma SAP Customer Data Platform z zbiranjem podatkov strank in upravljanjem z njimi zagotavlja personalizacijo, kar podjetjem omogoča, da kupce poznajo na vseh točkah stika in tako platformo učinkovito uporabljajo za ustrezen odziv ob stiku s stranko in doseganje njihove trajne zvestobe.

Platforma uporablja storitev oblaka za podatke o strankah SAP Customer Data Cloud, ki temelji na tehnologiji Gigya. Platforma ustvari digitalne profile, s katerimi upravljajo stranke same. Profili se nato povežejo s storitvama SAP Customer Identity and Access Management in SAP Enterprise Consent and Preference Management, ki skupaj zagotavljata varen in skladen digitalen profil. Platforma predstavlja vezivno tkivo tega profila v realnem času in omogoča vpogled v vedenje strank za ustrezen odziv podjetja vedno, ko želi stranka vzpostaviti stik z blagovno znamko.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.