Podjetja, stranke in podatki
1 min read
Velikan iz sveta programske opreme, SAP, je na virtualni konferenci SAP Customer Experience Live predstavil platformo o podatkih strank SAP Customer Data Platform (CDP). Gre za podatkovno platformo naslednje generacije za upravljanje s strankami, ki podjetjem omogoča na novo določiti izkušnjo strank na vsakem koraku – od poslovanja in trženja do prodaje in storitev.

Ker postaja izkušnja strank vse pomembnejši element razlikovanja med globalnimi blagovnimi znamkami, narašča tudi priljubljenost platform CDP, ki pomagajo ustvarjati edinstvene in prilagojene izkušnje za raznovrstne namene trženja. A ta ozka osredotočenost na trženje platformam CDP pogosto preprečuje razviti ves potencial. Platforma SAP Customer Data Platform z zbiranjem podatkov strank in upravljanjem z njimi zagotavlja personalizacijo, kar podjetjem omogoča, da kupce poznajo na vseh točkah stika in tako platformo učinkovito uporabljajo za ustrezen odziv ob stiku s stranko in doseganje njihove trajne zvestobe.
Platforma uporablja storitev oblaka za podatke o strankah SAP Customer Data Cloud, ki temelji na tehnologiji Gigya. Platforma ustvari digitalne profile, s katerimi upravljajo stranke same. Profili se nato povežejo s storitvama SAP Customer Identity and Access Management in SAP Enterprise Consent and Preference Management, ki skupaj zagotavljata varen in skladen digitalen profil. Platforma predstavlja vezivno tkivo tega profila v realnem času in omogoča vpogled v vedenje strank za ustrezen odziv podjetja vedno, ko želi stranka vzpostaviti stik z blagovno znamko.