Digitalno oglaševanje še vedno narašča
iPROM je s tehnološko rešitvijo za upravljanje oglaševalskih akcij v digitalnih medijih iPROM AdServer v letu 2018 uporabnikom digitalnih medijev prikazal 18 odstotkov več oglasov kot leto poprej. Po številu prikazanih oglasov na prvem mestu z 22-odstotnim deležem prednjači panoga trgovina, ki je prehitela panogo avtomobilizem, ki se je s slabim 15-odstotnim deležem umestila na drugo mesto.
Število prikazanih oglasov v digitalnih medijih v Sloveniji, ki jih družba iPROM spremlja že od 2005, kaže rast digitalnega oglaševanja v vseh industrijskih panogah. iPROM je v letu 2018 za svoje naročnike iz različnih panog izvedel 17.414 oglaševalskih akcij, kar je 15 odstotkov več kot predlani, uporabnikom digitalnih medijev pa prikazal 54.395 različnih oglasnih sporočil, kar je 18 odstotkov več kot v letu 2017.
»Podatki družbe iPROM kažejo na rast oglaševanja v digitalnih medijih v 2018, kar je skladno s trendom rasti naložb v digitalno oglaševanje, ki ga redno beleži tudi združenje IAB. Slovenski oglaševalci namenijo digitalnim kanalom približno tretjino svojega oglaševalskega proračuna, ta odstotek pa se zadnja leta vse bolj povečuje,« je raziskavo komentiral Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROMu.