Honor kot raketa
V letu 2018 vsi proizvajalci mobilnih telefonov niso imeli razloga za veselje, saj je na zasičenem trgu prodaja upadla za 3,1 odstotka (po podatkih IDC). So pa bile tudi izjeme, ki si bodo 2018 zapomnile po velikih uspehih. Honor je tako dosegel visoko rast kljub trendom nazadovanja v panogi, in sicer kar 27,1 odstotka in napovedal napad na najvišja mesta.
“Honorjevi izdelki, ki praktično nimajo konkurence nam s svojo neprekosljivo vrednostjo pomagajo pri pridobivanju podpore pri več kot 100 milijonih oboževalcih širom sveta. Prepričani smo, da bo Honor kmalu izpolnil zastavljen cilj, da v naslednjih treh letih postane ena izmed top 5 svetovnih blagovnih znamk pametnih telefonov, v petih letih pa se zavihti med vodilno trojico. Letos smo blagovno znamko nagradili z novim logotipom v spreminjajočih se barvah, ki ga spremlja naš slogan “HONOR MY WORLD” in z novo misijo; ustvariti inteligenten svet, ki pripada mladini,” je povedal George Zhao, predsednik Honorja.