iPROM Shake Ad za bolj dinamične oglasne vsebine
Kaj pa če bi telefone pogosteje tresli? In bomo jih. Digitalna agencija iPROM je namreč z novim oglasnim formatom iPROM Shake Ad svojim naročnikom ponudila inovativno rešitev, ki spodbuja večjo interakcijo z uporabniki ter omogoča večjo vključenost in boljšo predstavitev določenih funkcionalnosti izdelka. iPROM Shake Ad je napreden, odziven oglasni format, ki ponuja možnost prikaza različnih oglasnih kreativ. V prikazovanje oglasne kreative vnaša dinamiko. Format deluje na vseh pametnih napravah z vgrajenim žiroskopom (Android, iOS) in omogoča spremembo kreativ oglasnega formata na podlagi tresenja telefona. Na vseh napravah, ki nimajo žiroskopa oziroma, pa funkcijo »pretresi« nadomesti funkcija »podrsaj«. Na namiznih računalnikih se sprememba oglasne kreative še vedno ustvari s klikom.
Novi oglasni format iPROM Shake Ad je v svojo digitalno strategijo prva vključila blagovna znamka Volkswagen, in sicer za oglasno akcijo Polo – Slovenski avto leta 2018, saj je prepoznala prednosti, ki jih oglasni format ponuja za predstavitev novega modela avtomobila. V omenjeni oglasni akciji so na Volkswagnu izbrali funkcionalnost spremembe barve in tako poskrbeli, da se Polo predstavlja v široki paleti barv ter uporabnikom pomaga pri lažji predstavi videza avtomobila v njihovi najljubši barvi.