23. aprila 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

#EDIT18: interaktivna platforma za potnike in vizualizacija delovanja igralnice

4 min read

V Ljubljani in Mariboru sta dve skupini študentov, v okviru desetdnevne poletne šole EDIT reševali aktualne izzive iz tehnološkega sveta. Udeleženci poletne šole v Ljubljani so se soočili z razvojem mobilne platforme za interakcijo s potniki ter njeno povezovanje s širšim ekosistemom ponudnikov turističnih in drugih storitev, medtem ko je skupina študentov v Mariboru imela za nalogo pripravo vizualizacije in analize dogajanja v igralnici. Obe ekipi sta delo opravili z odliko.

Mednarodna poletna šola informacijskih tehnologij EDIT (Education for Innovative Thinkers) v organizaciji podjetja Comtrade že 22. leto zapored znanja in ustvarjanja željnim študentom med poletnimi počitnicami prinaša svojevrstne tehnološko-poslovne izzive na sedmih lokacijah v regiji; poleg Ljubljan ein Maribora še v Beogradu, Kragujevcu, Sarajevu, Banja Luki in Mostarju.

»Poletna šola EDIT je odlična odskočna deska za mlade talente, za podjetje Comtrade pa priložnost, da jih pobliže spozna. Že dejstvo, da si študent vzame dva tedna počitnic in ta čas vloži v lasten razvoj, je dovolj zgovorno. Motivacije študentom ne manjka, v poletni šoli EDIT pa pridobijo predvsem izkušnjo, kako je delati v večji skupini, saj na domačih fakultetah ni tako obsežnih projektov – rešitev morajo namreč razviti iz ničle in jo predstaviti potencialnim investitorjem. Ob tem so pomembna tako tehnična kot poslovna znanja pa tudi komunikacija med člani ekipe. V Comtradu želimo, da študenti delajo na uporabnih projektih in ne razvijajo rešitev, ki bi bile same sebi namen,« je aktivnosti poletne šole EDIT povzel Jan Grilanc, ki je bil mentor mariborski skupini študentov.

Platforma za interakcijo s potniki

Sodobni popotniki pričakujejo takojšen dostop do informacij in brezhibno izkušnjo od začetka do konca. Njihov čas je pomemben – med potovanji na dolge razdalje želijo ostati na tekočem z dogajanjem, ohraniti dostop do zabave in ostati v stiku. To pomeni, da jim morajo ponudniki potovanj ponuditi nekaj več. Ljubljanska ekipa študentov je razvijala lastno platformo, namenjeno potnikom, ki potujejo na dolge razdalje z vlakom, avtobusom ali letalom. V praktični predstavitvi so se študenti osredotočili na primer izletov z avtobusom in pripravili mobilno aplikacijo, ki povezuje tako potnike, organizatorja izleta ter ekosistem lokalnih ponudnikov storitev na ciljni lokaciji. Aplikacijo sočasno odlikujeta personalizacija – vsebine namreč prilagaja posameznemu uporabniku – kot tudi skupinska nota – uporabniki lahko enostavno glasujejo, kakšno glasbo želijo poslušati, kakšna naj bo temperatura v avtobusu itd. Na končni lokaciji pa so jim na voljo različni kuponi ugodnosti, ki jih nudijo lokalni ponudniki turističnih in drugih storitev. Zelo pomemben del sta predstavljali tudi personalizacija aplikacije in njena zunanja podoba.

»Vsebine in ponudba v aplikaciji se spreminjajo glede na razpoloženje in okus posameznega potnika, hkrati pa aplikacija skrbi za skupen konsenz potnikov, ki potujejo z avtobusom,« je povedala mentorica Marie Kress in dodala: »Simulirali smo delovanje po vzoru agilnega okolja zagonskega podjetja. Študenti so spoznali preskok iz akademskega sveta, kjer delaš sam, v industrijsko okolje, ker rezultat lahko da le skupina.«

Ko podatki v igralnici spregovorijo

Igralni avtomati v igralnicah so bogat vir informacij. Zbirajo najrazličnejše kvantitativne podatke: vplačane stave, vzorce uporabe, odstotke izplačil itd. Ti podatki lahko povejo veliko zanimivih zgodb. Ekipa študentov v Mariboru je imela nalogo igralne avtomate pripraviti do tega, da spregovorijo, oziroma pripraviti grafično sliko delovanja igralnice v realnem času. Študenti so se soočili z izzivom priprave aplikacije za vodstvo igralnice, ki bo omogočala takojšen vpogled v poslovanje le-te. Razviti so morali vizualno predstavitev delovanja glede na načrt igralnice in vdelati analitiko masovnih podatkov v realnem času. Informacije in obdelani podatki o »vročih« igralnih avtomatih, okvarah, morebitnih sumljivih aktivnostih in varnostnih tveganjih so morali biti uporabnikom predstavljeni kar se da pregledno.

»Študenti v Mariboru so razvili vizualizacijo delovanja kazinoja, pri čemer jih je vodila ideja narediti stvar čim bolj pregledno, saj so želeli vodstvu igralnice in ključnim zaposlenim odstraniti potrebo po ogledu/branju najrazličnejših poročil. Ključna stvar je bil razvoj preglednega grafičnega uporabniškega vmesnika, kjer so morali študenti ugotoviti, kaj prikazati in na kakšen način ter uporabiti agilne metodologije razvoja, saj je bil čas razvoja rešitve močno omejen. Menim, da jim je naloga zelo dobro uspela,« je dodal Grilanc.

Udeleženci EDIT-a ostanejo povezani s Comtradom

Zelo zanimiva je tudi dolgoletna statistika podjetja Comtrade, saj dokazuje, da je poletna šola EDIT odlična priložnost, da študnetje spoznajo podjetje in obratno. Do sedaj je namreč približno 30 odstotkov udeležencev poletne šole EDIT nadaljevalo sodelovanje s podjetjem Comtrade. »Poletna šola EDIT je ena redkih priložnosti za študente, da dejansko vidijo, kako poteka delo v podjetju. Okolje družbe Comtrade marsikoga prepriča, da tu nadaljuje svojo poslovno pot, priložnosti zanjo namreč ne manjka. Številni preprosto ostanejo povezani s podjetjem,« so povzeli orgnizatorji so povzeli orgnaizatorji poletne šole EDIT.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.