23. novembra 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Biometrija in varno spletno nakupovanje

Končno se zadeve premikajo v pravo smer. Mastercard je napovedal, da bodo potrošniki od aprila 2019 naprej lahko uporabljali biometrijo, kamor sodita tudi prstni odtis ali funkcija prepoznavanje obraza, kot metodo identifikacije pri nakupovanju in plačevanju s kartico Mastercard. Juhuhu.

Vse večja razpoložljivost biometričnih zmogljivih tablic in pametnih telefonih, večja naklonjenost potrošnikov do tovrstnih rešitev ter nove zahteve po overovitvi, ki jih določa Evropska unija, kažejo, da je pravi čas, da biometrično potrjevanje digitalnih plačil stopi v ospredje. Velika večina potrošnikov, kar 93 %, izraža večjo naklonjenost biometriji kot geslom pri izbiri metode potrjevanja plačil. Po poročanju bank stranke veliko prej zaključijo svoj nakup, kadar je v procesu overovitve uporabljena biometrična rešitev. Stopnja nezaključenega nakupa je tako nižja za kar 70 % v primerjavi z drugimi metodami, kot je enkratno geslo, poslano prek SMS-sporočila, kar odraža tudi izboljšanje uporabniške izkušnje.

Obstoječi načini za preverjanje identitete na spletu lahko potrošnike odvrnejo od spletne strani, še posebej, kadar so časovni zamudni ali zapleteni. Eden izmed načinov za rešitev je odmik od tega, kar potrošnik pozna (npr. geslo) in kar ima (plačilno kartico ali pametno napravo) do tistega, kar potrošnik sicer poseduje (npr. mobilni telefon) in kar ga opredeljuje (biometrija). Mastercard je že več let gonilna sila napredka na področju biometrične tehnologije pri plačilih, s poudarkom na izboljšanju uporabniške izkušnje in varnosti na spletu ter v realnem okolju.

Mastercard Identity Check, ki je zdaj na voljo v 37 državah po vsem svetu, je rešitev za overitev (avtentikacijo), ki posameznikom omogoča uporabo biometričnih identifikatorjev, kot je prepoznava prstnih odtisov, roženice in obraza z namenom preverjanja identitete pri spletnih plačilih z mobilno napravo ali pri drugih bančnih opravilih. Ta rešitev opazno pospeši izkušnjo digitalne blagajne in izboljša varnost, saj zagotavlja brezhibno izkušnjo zaključka procesa nakupa ali kateregakoli bančnega opravila in zmanjšuje stopnjo nezaključenega nakupa.

Boštjan Fabjančič, predstavnik Mastercard, Slovenija, zaključuje: »Mastercard Identity Check predstavlja skupek rešitev za varno, enostavno in pametno identifikacijo. Slednje je ključ, saj nam sama inovacija brez ključnih ciljev, kot sta odlična uporabniška izkušnja ter varnost plačila, ne prinaša odgovora na pričakovanja vedno bolj digitalnega sveta okoli nas. Biometrična tehnologija sedi v središču rešitve, ki bo omogočala kupcem, trgovcem in bankam, da izboljšajo izkušnjo plačevanja, še bolje zavarujejo transakcijo in svoje rešitve pripravijo na prakse v prihodnje.«

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.