Hisense se uveljavlja kot velikan sveta potrošniške elektronike in domačih aparatov
Novi izdelki Hisense, Gorenje in ASKO, s katerimi se skupina Hisense letos predstavlja v Berlinu, prinašajo izboljšane tehnologije in funkcije, porabijo manj energije, zagotavljajo preprostejšo uporabniško izkušnjo, zmanjšujejo stroške in prispevajo k bolj zeleni in trajnostni prihodnosti. Hisensovo impresivno razstavišče je kot enega najpomembnejših na IFI obiskal tudi župan Berlina Kai Wegner z delegacijo in se srečal s predsednikom uprave Hisense Europe Hansonom Hanom.
ConnectLife navdušuje uporabnike
Eden od Hisensovih paradnih konjev na IFI je tudi letos ConnectLife, platforma, ki pametnim napravam omogoča brezhibno povezovanje na enem mestu, tako da jih lahko uporabniki enostavno spremljajo, nadzorujejo in vzdržujejo. Platformo je mogoče uporabljati z aparati vseh Hisensovih blagovnih znamke: Hisense, Gorenje, ASKO, ATAG in Pelgrim. ConnectLife preoblikuje način interakcije uporabnikov z gospodinjskimi aparati in ponuja vrsto pametnih funkcij, ki zagotavljajo neprimerljivo udobje in učinkovitost. Več kot 1 milijon prenosov aplikacije in povprečna ocena 4,6 v trgovinah z aplikacijami le še potrjujeta kakovost in prednosti, ki jih ConnectLife prinaša uporabnikom v vsakdanje življenje.
Trajnostni dom: upravljanje energije in vzdrževanja
Platforma ConnectLife izboljša uporabniško izkušnjo tako, da vsakodnevno interakcijo z gospodinjskimi aparati spremeni v brezhibno in intuitivno izkušnjo. Je tudi ena redkih platform, ki združuje naprave pametnega doma s pametnimi televizorji, zaradi česar je osrednja točka upravljanja pametnega doma, hkrati pa spodbuja trajnostne življenjske prakse in znižuje visoke stroške z optimizacijo porabe energije in vode s pametnim razporejanjem ter funkcijami spremljanja. Zagotavlja učinkovito delovanje naprav s pravočasnimi opomniki za vzdrževanje in posodobitvami, poenostavi upravljanje gospodinjskih aparatov in obogati vsakdanje življenje uporabnikov z udobjem, učinkovitostjo in brezskrbnostjo.
Med kuhalnimi aparati izstopajo oblikovalsko dovršena indukcijska kuhališča Gorenje generacij G600 in G800 s kontrolniki LumiSliders, ki na novo definirajo estetiko nadzornih plošč z elegantnim, modernim dizajnom. Za razliko od navadnih drsnikov, ki ostanejo vidni tudi, ko je naprava izklopljena, se LumiSliderji brezhibno zlijejo s površino in postanejo popolnoma nevidni, ko je indukcija izklopljena.
Da bi bilo kuhanje brez težav, poskrbijo številne patentirane inovacije, ki jih razvijajo v skupini Hisense. Pametni senzorji in algoritmi indukcijske kuhalne plošče spremljajo temperaturo posode, z natančnim prilagajanjem moči pa samodejni programi zagotavljajo izjemne rezultate. Patentirana tehnologija odpravlja nevarnost neenakomernega segrevanja, integrirana napa pa se samodejno vklopi in prilagodi stopnjo moči, da se ujema z nastavitvami kuhalne plošče. Vsako kuhališče prepozna posodo v rekordnih 0,2 sekunde in se ji brez težav prilagaja.
Navdušujoče novosti bodo obiskovalci IFE 2024 lahko opazili tudi pri vseh drugih skupinah aparatov za dom, velik del razstavišča, ki letos znova obsega celotno razstavno halo s površino 3330 kvadratnih metrov, pa je namenjen vrhunskim televizorjem Hisense, mini projektorjem in laserskim televizorjem, s katerimi se je Hisense po količini pošiljk že prebil na drugo mesto v svetu.
Hisense se je v zadnjih 50 letih preobrazil iz majhne radijske tovarne v Qingdau na Kitajskem v vodilno svetovno podjetje na področju potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov. S prisotnostjo v 160 državah in s 100.000 zaposlenimi po vsem svetu Hisense deluje v več panogah, vključno z IT sistemi in nepremičninami. Podjetje se osredotoča na inovativne, trajnostne tehnologije za izboljšanje kakovosti življenja.
V Evropi ima Hisense 27 poslovnih enot, tri proizvodne centre in štiri centre za raziskave in razvoj. Združuje več blagovnih znamk, med njimi svetovno priznane: Hisense, Gorenje, Asko in Toshiba, ki nagovarjajo različne segmente kupcev. Hisense želi postati vodilni evropski proizvajalec, ki zagotavlja pametne rešitve za sodobno življenje in dobro počutje. V evropskem delu korporacije, skupini Hisense Europe s sedežem v Velenju in 10.000 zaposlenimi po vsej Evropi, so si zadali cilj z omenjenimi blagovnimi znamkami do leta 2025 doseči 10-odsotni tržni delež v Evropi ter ustvariti 5 milijard evrov prihodkov od prodaje. Lani so se že približali 4 milijardam prihodkov, tržni delež pa v primerjavi z letom prej povečali za 22 odstotkov. Prek inovacij izdelkov, storitev in poslovnih sistemov, odmevnih športnih sponzorstev največjih svetovnih in evropskih športnih dogodkov ter bogato bero nagrad za svoje izdelke, skupina vztrajno vlaga v krepitev moči in ugleda svojih blagovnih znamk.
Na virtualni sprehod po Hisensovem razstavišču se lahko odpravite tukaj: Hisense (hisense-europe.com) , kjer najdete tudi vč podrobnosti o izdelkih, inovacijah, blagovnih znamkah in dizajnu.