ehrana.si je nazaj
Priljubljena slovenska dostavna platforma za naročanje prehrane se vrača. Matic Šubic je na pobudo gostincev odkupil blagovno znamko od ponudnika Glovo, ki se je umaknil s slovenskega trga. Pri tem mu ob strani stojijo prijatelji in sodelavci, največ zagona pa so mu dali klici mnogih gostincev pa tudi uporabnikov po vrnitvi originalne storitve ehrana. Zaveda se, da so majhen igralec na skoraj monopolnem trgu, a v tem vidi tudi priložnosti.
“Ob zaprtju Glova sem od gostincev, uporabnikov, (nekdanjih) zaposlenih in prijateljev prejel ogromno telefonskih klicev s pozivi o vrnitvi ehrane na trg. To je bil glavni razlog, da sem se odločil za odkup blagovne znamke in ponoven zagon nekoč med uporabniki priljubljene in cenjene lokalne storitve,” je povedal Šubic.
Zanesljiva storitev, nizke cene dostave in pravični dolgoročni pogoji sodelovanja z gostinci
Novo podjetje vodi izkušena ekipa, ki je bila vrsto let dejavna na trgu dostave hrane. Poleg poudarka, da je ehrana slovensko podjetje, priložnost vidijo v prilagajanju spletne in mobilne aplikacije potrebam lokalnih gostincev in uporabnikov ter jo z njimi sooblikujejo. Že zdaj imajo največjo ponudbo za imetnike študentskih bonov pa vendar je to šele začetek. Zavezujejo se, da bodo poleg izvajanja izredno zanesljive storitve, skrbeli za nizke cene dostave ob sočasni skrbi za pravične dolgoročne pogoje sodelovanja z gostinci ter ponudili največjo pokritost dostave hrane v Sloveniji. Prav tako pa zagotavljajo odlično uporabniško izkušnjo tudi zato, ker uporabnikom omogočajo izjemno hitro pomoč, za kar so pripravili elektronski naslov info@ehrana.si, kjer so odzivni tekom celotnega časa delovanja gostinskih obratov.
Uporabniki dostavo naročijo na spletni strani ehrana.si ali si na telefon z operacijskim sistemom Android iz trgovine Play naložijo mobilno aplikacijo. Prav tako je sedaj na voljo že tudi različica za Applove naprave s sistemom iOS.
Največji ponudnik dostave na študentski bon napoveduje največjo pokritost v Sloveniji, tudi na podeželju
Ehrana bo v prihodnje delovala kot slovensko podjetje z na lokalno okolje naslonjeno storitvijo, ki je dolgoročno cenovno dostopna vsakomur. Čeprav se zavedajo, da bodo morali konkurirati velikemu mednarodnemu podjetju in da so oglaševalski proračuni neprimerljivi, je njihova vizija usmerjena v izgradnjo močne lokalne skupnosti in podporo domačim podjetjem, torej gradnji in vzdrževanju odnosov z vsemi ključnimi deležniki.
Zaradi dogajanja okoli odhoda dosedanjega lastnika in razmeroma hitrega ponovnega prihoda na trg so prilagodili poslovni model. Ta za enkrat temelji na posredovanju naročil restavracij in lokalov z lastno dostavo. Nadaljnji koraki bodo odvisno od uspešnosti modela, rasti podjetja in finančnih zmožnosti ter razmer in zahtev trga. Kljub temu so cilje postavili zelo visoko. Z možnostjo dostav želijo pokriti čim več Slovenije, tudi podeželja – do konca leta pričakujejo sto tisoč registriranih uporabnikov, več kot tisoč naročil dnevno in več kot 120 v storitev vključenih restavracij.
“Trenutno je aktivnih že več kot 70 gostinskih obratov, medtem ko je potrjenih že okoli sto, a se vse dogaja tako hitro in intenzivno, da jih tako hitro ne gre vzpostaviti na obeh spletni in mobilni platformi, jih je pa vsak dan več,” pravi Šubic.