Edge se ne da
Kljub veliki konkurenci med spletnimi brskalniki, je Microsoftova promocija spletnega brskalnika Edge očitno obrodila sadove. Microsoftov brskalnik Edge je v letošnjem letu prehitel Firefox in na trgih jugovzhodne Evrope ter v Nemčiji in Avstriji postal drugi najbolj priljubljen brskalnik, takoj za vodilnim brskalnikom Chrome. V tej regiji uporabniki do vsebin v digitalnih medijih dostopajo prek mobilnega telefona, za bolj aktivno prebiranje digitalnih medijskih vsebin pa še vedno uporabljajo računalnike. Med mobilnimi operacijskimi sistemi prevladuje Android, na računalnikih pa Windows, kaže iPROMova analiza tehnoloških značilnosti naprav, s katerimi uporabniki dostopajo do digitalnih medijev v regiji jugovzhodne Evrope (Italija, Slovenija, Hrvaška, Srbija, Črna gora, Bosna in Hercegovina, Severna Makedonija, Kosovo in Albanija) ter v Nemčiji in Avstriji.
»Brskalnik Microsoft Edge zaradi povezave z operacijskim sistemom Windows 11, nenehnih izboljšav varnosti, stabilnosti in zmogljivosti, prehoda na arhitekturo Chromium ter nenazadnje tudi zaradi uporabniškega vmesnika, ki omogoča uporabo umetne inteligence za boljšo uporabniško izkušnjo brskanja po spletu, med spletnimi brskalniki pridobiva na priljubljenosti in konkurenčnosti. Uporabnikom, ki so že navajeni Chroma, na istem motorju brskalnika omogoča identično ali celo boljšo izkušnjo, predvsem pa omogoča uporabo istih vtičnikov, kar je pospešilo njegovo priljubljenost. Poenostavil je tudi prehajanje uporabnika s Chroma ali Firefoxa, kar pomeni, da za povprečnega uporabnika odpade potreba po namestitvi dodatnega brskalnika, saj so vse ključne prednosti Chroma že vključene v Edge,« je rezultate aktualne analize komentiral Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa.