17. aprila 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Inovativno pred SPAR-om: vaš izbor oblačil je na(d)grajen z glasbo

2 min read

Naslov te novice bi lahko bil tudi “Pokaži mi, kaj nosiš, in povem ti, kaj poslušaš!” Poletni čas je namreč slovenski trgovec SPAR izkoristil za zanimivo akcijo. V ljubljanskem nakupovalnem središču Citypark je pred vhod trgovine Interspar postavil posebno svetlobno vitrino. Ta s pomočjo algoritma umetne inteligence zaznava stile oblačenja in nato obiskovalcu postreže z zabavnim rezultatom: prek zvočnika predvaja glasbo, ki pritiče stilu osebe, stoječe pred vitrino! Tako se lahko prepričate, ali ste zares neizprosen roker, pristna metalka, sodoben hipster, morda celo aktualni gaser ali limka …

Še več, inovativni pano prepozna osebni stil oblačenja ter rezultat prikaže v obliki avatarja, ki je ravno tako ilustriran s pomočjo programa umetne inteligence. Obenem prek zvočnika predvaja ustrezno glasbo. Za celoten postopek določitve stila in predvajanja glasbe potrebuje približno deset sekund. Interakcija je povsem varna, saj sistem ne shranjuje fotografij uporabnikov.

Že ob postavitvi panoja so najbolj pogumni obiskovalci trgovine SPAR Citypark izvedeli, kakšen stil imajo in prisluhnili svojemu priljubljenemu glasbenemu izboru. Pri tem so se nekateri nasmejali, saj jih je umetna inteligenca presenetila z določitvijo stila in posledično predlogom glasbe. Ostali pa so lahko sproščeno uživali v svojih najljubših ritmih ter izvedeli, točno kateri zvočnik oziroma slušalke edinstvene nizozemske znamke Fresh’n’Rebel, na voljo ekskluzivno v trgovinah SPAR in Interspar, umetna inteligenca priporoča njim.

“Kot prvi trgovec v Sloveniji orjemo ledino na področju novih tehnologij in svojim kupcem prinašamo še nevidene sodobne izkušnje. Enako miselnost prinašamo tudi na naše police, saj je nizozemska znamka Fresh’n’Rebel prava osvežitev, tako za osebni stil kot tudi izkušnjo glasbe,” je povedala Lidija Rakuša , direktorica marketinga SPAR Slovenija.

“Projekt je postavil umetno inteligenco na resničen test. Najprej smo se vprašali, če lahko prepozna nekaj tako človeškega, kot je stil. Prvi rezultati so bili spodbudni, z dodatnim strojnim učenjem pa je prepoznava osebnega stila postala precej točna. Enako je AI pozitivno presenetil tudi pri ilustraciji karakterjev za posamezen stil… Nekaj težav je sicer imel z izrisoma “gaserja” in “limke”, vendar smo mu pri tem prijazno pomagali na človeški način, pa je šlo,” je dejal Gašper Štern, art direktor v oglaševalski agenciji AV studio.

Če nimate ravno poti v omenjeni Interspar v prestolnici, si lahko duhovito inovacijo na delu ogledate v spodnjem videoposnetku …

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.