Tehnološko obarvano kulinarično doživetje
Se že več kot leto dni sprašujete, kako bi lahko obedovali z ljubljeno osebo ali znancem, ki se nahaja na drugem koncu Slovenije ali sveta? Lep zgled smo dobili ta teden, ko je Mastercard otvoril t. i. prvo Pop-up restavracijo skupaj s chefinjo Ano Roš in Hišo Franko v središču Ljubljane. Poleg odlične kulinarike je bila v ospredju tudi tehnologija – a ne zgolj pri jedeh, kot bi lahko laično sklepali. Ne, na delu je bil pravi pravcati hologram.
Tako je povezal in ponovno družil dve ljubljeni osebi, ki ju je ločevalo pol Slovenije. Ob misli na tiste, ki se zaradi trenutnih razmer niso mogli udeležiti nepozabne večerje pod Mihelinovimi zvezdami, je Mastercard kulinarično doživetje nadgradil s tehnološkim popotovanjem ter prek hologramske projekcije eno gostjo združil z njeno bližnjo osebo z drugega konca Slovenije za isto mizo vrhunskih kulinaričnih dobrot.
Luka Gabrovšek, poslovni direktor družbe Mastercard Slovenija, je ob otvoritvi Pop-up restavracije izpostavil: »Ponosni smo, da smo lahko ustvarili nekaj tako posebnega, kot je prva Pop-up restavracija v sodelovanju z vrhunsko chefinjo Ano Roš. Edinstveno kulinarično doživetje je prvovrstna pika na i, ki smo jo ustvarili v sklopu prevetritve programa ekskluzivnih ugodnosti za imetnike kartic World in World Elite. Veseli smo, da smo imeli priložnost ponovno dokazati, kako v praksi deluje naše poslanstvo, da z inovativnimi tehnološkimi rešitvami doživetja ponesemo na višjo raven. S pomočjo napredne tehnologije, holograma, smo namreč gostom ponudili več kot le doživetje, temveč tudi edinstveno povezovanje.«
Razvajanje brbončic in spremljanje inovativne tehnološke rešitve je svoj vrhunec naposled doživelo še s prav posebno razglednico, ki je vsakega gosta povezala s svojim ljubljenim, ki bi si ga na ta posebni večer želel ob sebi. Razglednico so gostje lahko opremili s posebnim video posvetilom svojim najbližjim, za katere bi si želeli, da bi prav tisti trenutek delili z njimi, ter jo oddali v poštni nabiralnik, da bi skupaj z ekskluzivnim darilom dosegla naslovnika. Najprej so posneli video sporočilo v temu posebej namenjenemu separeju, potem pa razglednico opremili s QR-kodo, na kateri je bilo zakodirano to video sporočilo. Ob prejemu razglednice bo prejemnik/ca QR-kodo poskeniral/a s pametnim telefonom in si ogledal osebno sporočilo. Na ta način bodo prejemniki poleg prej omenjenega ekskluzivnega darila prejeli še toliko bolj pristno osebno sporočilce, ki bo pogrelo srce in polepšalo praznične dni.
Za obisk Priceless doživetja, ki je na voljo še do konca tega tedna, je potrebna rezervacija, in sicer na priceless-popup.si.
Video posnetek z otvoritve Pop-up restavracije PRICELESS si lahko ogledate na povezavi:
https://www.facebook.com/MastercardSlovenia/videos/1168401420634455/