28. aprila 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Bodo TV oglasi prilagojeni posamezniku?

1 min read

Ponudniki TV storitev utegnejo v prihodnje oglaševalcem prodajati posamezne tipske uporabnike oziroma gospodinjstva. Z analizo potrošnikov preko vseh kanalov namreč lahko ustvarijo precej dober profil uporabnika in ga nato uporabijo za ciljano oglaševanje.

TV oglasi

Tehnologija za ciljano TV-oglaševnje se bere kot še eden izmed trikov iz bogate zakladnice službe domovinske varnosti (NSA). Roke si, vsaj čez lužo, že manejo politične stranke ter številni veliki oglaševalci, saj menijo, da so TV-oglasi še vedno najboljša pot do srca in glav naivnih potrošnikov. Žal imajo prav.

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.