21. novembra 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Prihaja internet čutov

Raziskava Ericsson IndustryLab, ki razkriva mišljenje 133 milijonov zaposlenih o tem, kakšna bo prihodnost delovnih mest, ugotavlja, da bo napredek tehnologije v kombinaciji z omrežji 5G v naslednjem desetletju omogočil razvoj interneta čutov. Čuti, kot so tip, okus in vonj, ob boku vida in sluha, postajajo del naše pričakovane digitalne izkušnje.

Podjetja se namreč ne vračajo v normalo, ki smo jo poznali pred pandemijo, ampak vse intenzivneje iščejo boljše načine, kako zaposlenim zagotoviti polno izkušnjo dela na daljavo. Navadne računalnike bi v prihodnje lahko nadomestile delovne postaje, ki bi omogočale popolno virtualno izkušnjo zaposlenih. Tako bi sodelavce zaznali, kot bi bili v prostoru z nami, enako velja za stranke in poslovne partnerje, izkušnja pa bi se zelo približala realnim zvokom, občutkom, celo vonju.

Foto: Ericsson

Temu so najbolj naklonjeni zaposleni (58 %), ki že imajo redne izkušnje z virtualno resničnostjo (VR), obogateno resničnostjo (OR) in umetno inteligenco (UI). Dodatno je 40 % zaposlenih, ki z VR/OR in UI nimajo izkušenj ali so te zelo omejene, prav tako izkazalo zanimanje za razvoj tovrstnih delovnih postaj in takšnega delovnega okolja. Dematerializirana pisarna bi lahko postala realnost do leta 2030.

Foto: Ericsson

Poročilo dodatno izpostavlja:
• Skoraj 6 od 10 vprašanih meni, da se bo število spletnih sestankov stalno povečevalo, prav tako pa bo naraščala potreba po boljši podpori za oddaljene interakcije.
• Polovica vprašanih si želi digitalne delovne postaje, ki bo omogočala čutov polno izkušnjo za delo na daljavo, ki ga lahko opravljamo kjerkoli.
• 77 % vprašanih meni, da bo internet čutov v poslovnem svetu omogočil tudi razvoj bolj trajnostno usmerjenih poslovnih modelov.
• Internet čutov bodo uporabljali tudi strokovnjaki za prodajo in marketing, pri čemer je 59 % vprašanih prepričanih v prostorsko uporabo videa, 50 % pa dodatno meni, da bo uporaba temperaturnih zaznav omogočila bolj poglobljeno izkušnjo za potrošnike do leta 2030.
• 73 % vprašanih iz managerskih vrst meni, da bodo hrano, ki jo sicer strežejo v restavracijah znotraj podjetij, digitalno obogatili tudi na nivoju okusov, in to do leta 2030.
• 66 % vprašanih meni, da jim bo tehnologija do leta 2030 omogočila zaznati, ali je sodelavec žalosten, to možnost zaznave občutja pa bodo imeli tudi delodajalci sami.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.