15. junija 2021

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Porast prikaznega oglaševanja

2 min read

V letu 2020 bodo spletni oglaševalci v Sloveniji največ vložili v prikazno oglaševanje. Učinkovitost digitalnega oglaševanja je tudi v letošnjem letu ključni motivator za njegovo uporabo, kaže raziskava, ki sta jo iPROM in Valicon izvedla med 220 slovenskimi odločevalci na področju oglaševanja in trženja. Specializirane agencije za digitalno oglaševanje pridobivajo na pomenu, pri načrtovanju oglaševalskih aktivnosti v digitalnih medijih pa se podjetja opirajo primarno na lastne, notranje podatke, sta ključni ugotovitvi letošnje raziskave o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja.

Slovenski odločevalci bodo na področju digitalnega oglaševanja in trženja tudi v letu 2020, tako kot v preteklem letu, največ sredstev vložili v prikazno oglaševanje (28 % vseh sredstev), sledijo oglaševanje na družbenih medijih (20 %), iskalni marketing (18 %), e-poštni marketing (10 %) ter marketing s pomočjo vplivnežev (9 %). Med najpogosteje uporabljenimi oblikami je oglaševanje na družbenih medijih (94 %), sledijo prikazno oglaševanje (93 %), iskalni marketing (85 %) in e-poštni marketing, ki ga bo v letošnjem letu med svoje aktivnosti uvrstilo 77 odstotkov vprašanih.

Med poglavitnimi razlogi za uporabo digitalnega oglaševanja v letu 2020 so podobno kot lani učinkovitost (71 %), natančne meritve in učinkovita evalvacija oglaševalske akcije (59 %), skladnost z zakonodajo o varovanju osebnih podatkov (59 %) ter napredno ciljanje in posledično učinkovitejše doseganje ciljnih skupin (55 %). V primerjavi z lanskim letom je najvišji indeks rasti (116 %) zabeležila skladnost z zakonodajo, kar kaže, da zavedanje o tem med oglaševalci raste.

Raziskava je pokazala, da podjetja pri izvajanju marketinških aktivnosti najpogosteje uporabljajo orodje za izvajanje e-poštnega marketinga (80 %), CRM-sisteme (65 %), orodje za upravljanje družbenih medijev (56 %) in orodje za avtomatizacijo marketinga (47 %). V primerjavi s preteklim letom pa najvišji trend uporabe beležijo orodja za ustvarjanje klepetalnih robotov, ki so dosegla 132-odstoten indeks rasti.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.