Klikin si je (znova) podredil konkurenco
Prizadevanja NLB, usmerjena v digitalizacijo in uporabnikom prijazno poslovanje, so opazili tudi neodvisni strokovnjaki. Podjetje E-laborat, ki po mednarodnih kriterijih izvaja strokovne analize spletnih bank in spletnih mest, je prvič izvedlo analizo in primerjavo vseh mobilnih bank v Sloveniji. Med konkurenco 14 mobilnih bank je v skupni razvrstitvi največ točk prejela NLB (85 %), sledita ji Nova KBM in Sberbank.
V raziskavo mobilnega bančništva v Sloveniji je podjetje E-laborat zajelo mobilne banke vseh slovenskih bank in hranilnic, ki jih omogočajo, skupaj torej 14 mobilnih bank. Med njimi je po skupni razvrstitvi največ točk prejela NLB (85 %), sledita ji Nova KBM in Sberbank.
Strokovnjaki podjetja E-laborat so mobilne banke ocenjevali tako iz vsebinskega kot iz uporabnostnega vidika. V vsebinskem delu so zajeli vsebine in funkcionalnosti, ki so na voljo v mobilnih bankah (na primer nadzorno ploščo, plačila, transakcije, pomoč uporabnikom, naročila in storitve ter napredna orodja), v uporabnostnem delu pa so preverili, kakšno uporabniško izkušnjo mobilne banke zagotavljajo ob izvajanju postopkov. Pregledali so tudi postopke nameščanja mobilne banke in načine prijave v mobilno banko.
Raziskava je pokazala, da mobilna banka Klikin ponuja največ vsebin in funkcionalnosti (67 %), prav tako pa zagotavlja najboljšo uporabniško izkušnjo (97 %). Poleg tega sodi Klikin v skupino mobilnih bank, ki omogočajo največ načinov kontakta strank z banko. V raziskavi je še posebej izpostavljeno, da je NLB edina banka, ki omogoča spletni klepet in video klic s strokovnjakom tudi prek mobilne banke – in to 24 ur na dan, vse dni v letu.