22. novembra 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Ne obremenjujte se z življenji drugih

Ljubosumje obremenjuje ljudi. Slednje je danes še kako očitno pri ljudeh, ki veliko časa preživijo za zasloni in klikajo po družabnih omrežjih. Prvotna vloga družbenih medijev je bila omogočiti uporabnikom ohranjanje stikov med prijatelji in deljenje lepih spominov. Rezultati nedavne raziskave Kaspersky Laba pa kažejo, da se z uporabo družbenih medijev številni ljudje slabo počutijo. Pri tem igra lov na všečke osrednjo vlogo, saj je večina ljudi potrtih ali razburjenih, ko z objavo ne dosežejo želenega števila všečkov. Kar 42 % anketiranih je ljubosumnih na svoje prijatelje, ko ti dosežejo več všečkov kot oni. Še več, po raziskavi ljudje zavidajo, ko na družbenih omrežjih pri prijateljih vidijo navidezno srečnejše življenje od svojega.

Z raziskavo, v kateri je sodelovalo 16.750 ljudi po vsem svetu, je Kaspersky Lab razkril nezadovoljstvo ljudi z družbenimi mediji. Ljudje se pogosto soočijo z negativnimi čustvi zaradi različnih razlogov, ki premagajo pozitivne učinke uporabe družbenih medijev.

Uporabniki se poslužujejo družbenih medijev zaradi pozitivnih razlogov in z namenom dobrega počutja. Večina anketirancev (64 %) uporablja družbena omrežja za ohranjanje stikov s prijatelji in kolegi, pa tudi zaradi zabave in smešnih vsebin (60 %). Prav tako ljudje veliko časa posvečajo ustvarjanju svojega digitalnega profila, ki ga dopolnjujejo z utrinki različnih pozitivnih trenutkov in veselimi vsebinami (61 %). Nenazadnje ljudem v svojem omrežju sporočajo, da se imajo na dopustu in na počitnicah lepo (43 %).

Ni presenetljivo, da 72 % ljudi moti oglaševanje, ki je postalo vsiljivo in ovira spletno komuniciranje uporabnikov. Pa vendar so razlogi za nezadovoljstvo uporabnikov globlji. Uporabniki se želijo z uporabo družbenih medijev dobro počutiti. Kljub temu pa spremljanje veselih objav prijateljev o počitnicah, hobijih in zabavah pogosto pri uporabnikih pusti grenak priokus. Takšne vsebine namreč nakazujejo, da prijatelji bolj uživajo v življenju kot uporabniki sami. Na primer, 59 % anketirancev je nesrečnih, ko si ogleduje objave svojih prijateljev z zabav, na katere sami niso bili povabljeni. 45 % vprašanih potrjuje, da so vesele fotografije njihovih prijateljev z dopusta imele negativen vpliv nanje. In še, 37 % jih priznava, da jim ogledovanje lastnih preteklih objav z veselimi spomini daje občutek, da je njihova preteklost bila boljša od sedanjega življenja.

Že predhodna raziskava je pokazala na nezadovoljstvo uporabnikov z družbenimi mediji, saj jih je 78 % pomislilo, da bi z uporabo prenehali. Razloga, ki ljudi prepričata, da ostajajo aktivni, sta strah pred izgubo digitalnih spominov, kot so fotografije, in ohranjanje stikov s prijatelji. Čeprav je slednje lahko velik izziv, pa Kaspersky Lab že razvija rešitev, s katero bodo uporabniki lahko shranili svoje digitalne spomine.

Kaspersky Lab razvija novo aplikacijo FFForget. Ta bo v pomoč uporabnikom, da se bodo lahko lažje odločili, ali želijo še naprej biti aktivni na družbenih omrežjih ali z uporabo prenehati, ne da bi pri tem izgubili svoje digitalne spomine. Z aplikacijo FFForget bodo uporabniki lahko shranili svoje spomine z družbenih omrežij v varen, šifriran pomnilnik. S tem bodo lahko svobodno zapustili družbeno omrežje, ne da bi se pri tem odpovedali temu, kar jim pripada – njihovo dotedanje digitalno življenje. Aplikacija FFForget bo zaživela v 2017. Za novosti, povratne informacije in zgodnji dostop se lahko zainteresirani uporabniki registrirajo na spletnem mestu: ffforget.kaspersky.com.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.