22. novembra 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Ciljani oglasi na Twitterju

Ti, ti grdi Twitter. Podjetje se je, nepresenetljivo, vdalo interesom kapitala. Digitalnim oglaševalcem bo namreč omogočil natančnejše targetiranje svojih uporabnikov pri bombardiranju z oglasi.

twitter civkac

Twitter bo namreč oglaševalcem omogočil, da lastne sisteme za upravljanje odnosov s strankami (CRM) oziroma njihove podatkovne baze še bolje povežejo z uporabniki storitve Twitter. Tako nas bodo lahko oglaševalci lažje prepoznali glede na naše uporabniško ime, e-poštni naslov in vrsto drugih podatkov (tudi naših sledenjih in sledilcih ter preteklih objavah), ki jih o nas premore omenjena spletna storitev.

Verjamem, da bo sprememba v praksi vidna že v kratkem. Podobno kot storitev Gmail uporabnikom servira oglase, povezane z njihovim nedavnim iskanjem v spletnem iskalniku Google …

twitter in oglasi

K sreči so se pri Twitterju prej pozanimali pri svojih odvetniških službah, kaj takšen ukrep pomeni za uporabnike, ki si tako grobega posega v zasebnost ne želijo. Zato so naredili majhen in učinkovit, a seveda ne tudi očiten kompromis – uporabniki si ciljano posiljevanje z oglasi lahko izključimo tako, da v nastavitvah najdemo in odstranimo kljukico pred vnosom Tailor ads based on information shared by ads partners.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.