Ciljani oglasi na Twitterju
Ti, ti grdi Twitter. Podjetje se je, nepresenetljivo, vdalo interesom kapitala. Digitalnim oglaševalcem bo namreč omogočil natančnejše targetiranje svojih uporabnikov pri bombardiranju z oglasi.
Twitter bo namreč oglaševalcem omogočil, da lastne sisteme za upravljanje odnosov s strankami (CRM) oziroma njihove podatkovne baze še bolje povežejo z uporabniki storitve Twitter. Tako nas bodo lahko oglaševalci lažje prepoznali glede na naše uporabniško ime, e-poštni naslov in vrsto drugih podatkov (tudi naših sledenjih in sledilcih ter preteklih objavah), ki jih o nas premore omenjena spletna storitev.
Verjamem, da bo sprememba v praksi vidna že v kratkem. Podobno kot storitev Gmail uporabnikom servira oglase, povezane z njihovim nedavnim iskanjem v spletnem iskalniku Google …
K sreči so se pri Twitterju prej pozanimali pri svojih odvetniških službah, kaj takšen ukrep pomeni za uporabnike, ki si tako grobega posega v zasebnost ne želijo. Zato so naredili majhen in učinkovit, a seveda ne tudi očiten kompromis – uporabniki si ciljano posiljevanje z oglasi lahko izključimo tako, da v nastavitvah najdemo in odstranimo kljukico pred vnosom Tailor ads based on information shared by ads partners.