Ryanairova aplikacija je delo Comtrada
Comtradova irska podružnica je z družbo Ryanair sklenila partnerstvo za razvoj platforme myRyanair. Gre za aplikacijo, ki postopek rezervacije skrajša za petino in hkrati potnikom pomaga pri organizaciji celotnega potovanja. Z aplikacijo myRyanair lahko stranke v osebnem profilu opredelijo svoje potovalne zahteve, varno shranijo informacije za plačilo in podatke o potnem listu ter iščejo med okoli 1800 razpoložljivimi leti. Aplikacija zagotavlja tako hitrejšo rezervacijo in nakup kot tudi prijavo za let. Na podlagi osebnega profila stranke aplikacija pomaga pri drugih aktivnostih, ki spremljajo potovanje, kot so prilagojeni nasveti za potnike ter logistične storitve za dodatne prihranke. Če se stranke tako odločijo, jih aplikacija poveže z drugimi potniki, s katerimi si lahko delijo taksi za prevoz na letališče. Platforma si prav tako zapomni najljubše sedeže ali pa predlaga restavracije na destinaciji.
Irska letalska družba bi rada preoblikovala letalsko panogo. Ryanair želi namreč uporabiti najnaprednejše in k strankam usmerjene tehnologije, da bi postal vodilni digitalni ponudnik potovalnih storitev. Z močnim poudarkom na skrbi za stranke namerava letalski prevoznik do leta 2024 število svojih potnikov povečati na 180 milijonov letno. myRyanair bo pri tem igral pomembno vlogo, saj bo deloval kot popotniški svetovalec milijonom strank po vsem svetu.
Na podlagi vizije Ryanairove ekipe za uporabniški vmesnik je Comtrade razvil myRyanair in ga spremenil v aplikacijo, ki lahko varno obdela podatke 106 milijonov Ryanairovih letnih potnikov. Zaradi izjemne hitrosti in zmogljivosti lahko aplikacija v obdobjih visoke obremenitve vsako minuto zapolni sedeže na štirih letalih Boeing 737.
Aplikacija je bila razvita v vsega 9 mesecih. Comtrade je družbi Ryanair zagotovil popolno ekipo inženirjev, ki je myRyanair razvila s pomočjo prilagodljivih metodologij Scrum. Skupno je Comtrade v projekt vložil 36.000 razvijalskih ur, kar ustreza 18 poslovnim letom. Od treh tednov po pričetku projekta do njegovega zaključka je bila platforma myRyanair stalno preizkušana, prav tako pa so napredek podrobno spremljale tudi stranke in višje vodstvo podjetja Ryanair. Aprila 2016 je bila aplikacija uvrščena na ožji seznam v kategoriji projekta leta v zasebnem sektorju na letni podelitvi nagrad za tehnološko odličnost (Tech Excellence Awards).