Računalniki padajo, Lenovo raste
Kitajcem je treba priznati, da so trdoživi. Panoga računalništva v zadnjih letih ne postreže s kaj prida prepričljivimi novicami, saj je prodaja namiznih računalnikov skorajda strmoglavila, ko pa imajo težave s pridobivanjem novih kupcev celo prenosniki in tablice, je jasno, da proizvajalcem ni lahko.
Zdi se, da prodajni krč, v zadnjih mesecih podprt še z valutnimi izzivi (tudi meni se orosi oko, ko gledam tečaj dolar-evro), še najmanj prizadene velikane. Družba Lenovo je namreč v svojem četrtletnem poročilu zapisala, da je postavila nov rekord. Danes obvladuje že 21,6 odstotka računalniškega trga – globalno. Vsak peti računalnik, še pogosteje pa prenosnik nosi logotip Lenovo. Impresivno. Kmalu lahko podoben rezultat pričakujemo na področju strežnikov, le na mobilnem področju bo treba “pojesti še par žgancev”. Ampak dokler ima korporacija zaledje, s katerim lahko financira razvoj, se zanjo resnično ni bati.