25. aprila 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Mobilni program zvestobe Vipster

2 min read

Slovenski trg je bogatejši za mobilno aplikacijo, in sicer program zvestobe, ki ponuja prednosti tako za ponudnike kot stranke. Vipster je edina mobilna aplikacija, ki ponudniku zgradi bazo strank in mu omogoči redno komunikacijo z njimi, hkrati pa stranke nagrajuje za vsak obisk njene priljubljene restavracije, bara, salona, fitnesa, hotela ali trgovine.

Inovativen in napreden mobilni program zvestobe Vipster ponudnikom omogoča, da svoje stranke vedno znova nagradijo za zvestobo. Stranka se ob vsakem obisku svoje priljubljene lokacije prijavi, opravi tako imenovan »Check-in« k ponudniku s svojim mobilnim telefonom. Ker stranka sama naredi vse s telefonom, gre za avtomatično gradnjo baze strank, s katero lahko ponudnik ciljano komunicira preko Vipsterja. Tako ponudnik preko Vipsterja na primer na dogodek povabi samo najbolj zveste stranke, ki so ga v zadnjih 3 mesecih obiskale vsaj 5-krat, ali tiste, ki so ga ocenile z oceno 5 (zadovoljne stranke), morda tiste, ki ga niso obiskale že mesec dni, prej pa so bile redne stranke.

Vipster1

Prednost Vipsterja pred drugimi programi zvestobe je v tem, da z njim ponudnik zbira povratne informacije svojih zvestih strank, ki se ne ustavijo pri zaposlenemu, ampak pridejo direktno in izključno do odgovornih oseb, torej niso javno objavljene. Naročniki imajo poleg povratnih informacij na voljo pregledna poročila, kot so trendi obiskov po starosti, spolu, frekvenci obiskov, vračanju strank, zadovoljstvu strank in podobno.

Vipster2
Izbor ugodnosti za zveste stranke, ki jih bo Vipster ponujal, je v celoti prepuščen ponudniku. Pri tem je jasno, da boljše, ko so ugodnosti, več strank si bo namestilo Vipster in večjo bazo bo zgradil ponudnik. Edini pogoj je, da vsaka stranka pri ponudniku prejme ugodnost ob prvi prijavi kot darilo za prijavo k ponudniku.

Vipster na ta način stranko motivira za vsak naslednji obisk. Če na primer ponudnik želi, da je frekvenca obiskov vsaj enkrat na mesec, se nastavi ugodnost za dva obiska v enem mesecu (npr. 10 % popust). Vipster bo stranko pet dni pred potekom ugodnosti spomnil, da se ji ugodnost izteka in na ta način povečal možnost obiska. S tem tudi stranki poveča možnosti za pridobitev ugodnosti, saj se v poplavi informacij, ki smo jih vsakodnevno deležni, hitro izgubimo in pozabimo, kdaj moramo kakšno ugodnost porabiti ali kdaj nam pripada.

Vipster3
Vipster iz dneva v dan uporablja več naročnikov, med drugim restavracija Rio Momo, kavarna Jurman in pizzerija Piramida. Osveženi seznam ponudnikov lahko vedno najdete na www.vipster.si, kjer si lahko ogledate tudi njihove ugodnosti. Ob prvem obisku si Vipster naložite iz App Stora ali Google Playa.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.