Izbrani spletni trgovci leta 2014
V Austria Trend Hotelu se je že tretje leto zapored odvil dogodek Spletni trgovec leta. Po zaključku treh sklopov predavanj se je dogodek končal s slavnostjo podelitvijo priznanj najboljšim trgovcem tega leta. Laskavi naziv »Spletni trgovec leta 2014« je prejela spletna trgovina Mimovrste.com, glas ljudstva pa je že drugo leto zapored izbral spletno trgovino Ličila.si.
Letošnje leto je zmagovalni naziv »Spletni trgovec leta 2014« pripadel spletni trgovini Mimovrste.com, ki je ta častni naslov osvojila že leta 2012, najboljša spletna trgovina po izboru ljudstva pa je že drugo leto zapored postala Ličila.si. Za podelitev nazivov je podjetje Ceneje.si sodelovalo z raziskovalno hišo Valicon, ki je naredila raziskavo z več kot 36.000 slovenskimi spletnimi uporabniki. Velik uspeh je za letošnji dogodek predstavljalo več kot sto prijavljenih spletnih trgovcev, zaradi tako velikega števila tekmovalcev pa so bile podeljene nagrade v kar 12 kategorijah. Zmagovalci le-teh so:
Silux.si – zmagovalec v kategoriji »Avto-moto«
Conrad.si – zmagovalec v kategoriji »Dom in vrt«
Skrivnosti.si – zmagovalec v kategoriji »Erotika«
Malinca.si – zmagovalec v kategoriji »Hrana in pijača«
Funky.si – zmagovalec v kategoriji »Igre in igrače«
Beseničar.si – zmagovalec v kategoriji »IT«
Ecco-verde.si – zmagovalec v kategoriji »Lepota in zdravje«
Brodi.si – zmagovalec v kategoriji »Oblačila in obutev«
Printink.si – zmagovalec v kategoriji »Pisarna in šola«
Extremevital.com – zmagovalec v kategoriji »Šport«
Gizzmo.si – zmagovalec v kategoriji »Telefonija«
Mimovrste.com – zmagovalec v kategoriji »Spletni nakupovalni center«
Dogodek pa ni zaznamovala samo podelitev, temveč tudi zanimiva in poučna predavanja. Skozi tri sklope različnih tematik je sedem strokovnjakov s področja spletne prodaje, digitalnega marketinga ter dobrega spletnega poslovanja na dogodku predstavilo trende leta 2014 in prihajajočega 2015 ter pomembnost prodaje preko mobilnikov. Obiskovalci so lahko prisluhnili tudi analizi uspešnih slovenskih zgodb. Tekom predavanj so se razvile konstruktivne debate med publiko in govorci, med kratkimi odmori pa so lahko obiskovalci dobro izkoristili priložnost za mreženje in pridobivanje novih poznanstev.