Hisense in Gorenje »čarata« v Berlinu
5 min read
Osrednji dogodek industrije potrošniške elektronike in gospodinjskih aparatov ima tudi slovenski pridih. Na berlinskem sejmu IFA, ki pod sloganom »Inovacije za vse« (Innovation For All) v prvem tednu septembra postaja globalno stičišče proizvajalci aparatov za dom in izdelkov iz sveta zabavne elektronike, je slišati tudi slovenščino. Med največjimi globalnimi igralci je tudi letos skupina Hisense, ki se v Berlinu predstavlja z impresivnim naborom gospodinjskih aparatov in zabavne elektronike ter številnimi inovacijami pod blagovnimi znamkami Hisense, Gorenje in Asko. Še več podjetje je poskrbelo za eno največjih najav sejma, saj je napovedalo novo veliko sponzorstvo kot uradni partner svetovnega nogometnega prvenstva FIFA World Cup 2026™.
Hisensovo razstavišče se letos razprostira na skoraj 3900 kvadratnih metrih, ob odprtju sejma IFA pa si ga je danes v sklopu uradnega obiska ogledal berlinski župan Kai Wegner z delegacijo ter se srečal z vodstvom skupine Hisense Europe. IFA je še utrdila položaj kot največji tovrstni dogodek na svetu, tako za proizvajalce, kot za kupce in poslovne partnerje ter splošno javnost, saj je lani privabila več kot 215.000 obiskovalcev iz 138 držav, svoje izdelke pa je predstavljalo več kot 1800 razstavljavcev.

Hisense zaznamuje novo dobo dostopne vrhunske tehnologije ter nadaljuje partnerstvo s FIFO
Kot vodilni svetovni proizvajalec tehnologije zaslonov in inteligentnih rešitev za dom Hisense na sejmu IFA 2025 predstavlja novo poglavje v inovacijah. Na podlagi uspešnega preboja RGB-MiniLED televizorja januarja letos, ki je zaznamoval novo dobo dostopne vrhunske tehnologije in slikovne zmogljivosti, je Hisense svoj RGB MiniLED televizor še nadgradil z zmogljivimi izboljšavami strojne opreme in programsko opremo, ki jo poganja umetna inteligenca, zasnovano tako, da bo oboževalce približala vsakemu trenutku igre. Hisense je namreč napovedal novo, že četrto zaporedno partnerstvo s FIFO kot uradni partner svetovnega nogometnega prvenstva FIFA 2026™. Skozi sodelovanje s FIFO ne le gradimo in utrjujemo globalno pristnost blagovne znamke, temveč z najnovejšimi tehnologijami (npr. integracija tehnologije v sisteme VAR na svetovnem klubskem prvenstvu FIFA 2025™ ter aktualna RGB MiniLED tehnologija za domače zaslone) nenehno izboljšujemo izkušnje navijačev. S tovrstnimi inovacijami še utrjujemo vodilno vlogo pri definiranju novih vizualnih standardov in zagotavljanju domače zabave naslednje generacije.
Ob uradni najavi novega sodelovanja med Hisensom in FIFO je Catherine Fang, podpredsednica skupine Hisense, je poudarila, da nogomet zaznamujejo vizija, strast in skupne vrednote, ki združujejo navijače po vsem svetu. »Ambicija Hisensa je zagotoviti, da lahko vsak navijač doživi igro tako živo, kot bi bil na stadionu. Z uporabniško usmerjeno filozofijo in nenehnimi močnimi naložbami v inovacije zaslonov – od HDR do laserskih televizorjev in zdaj RGB-MiniLED – si v Hisensu prizadevamo zagotoviti poglobljeno izkušnjo spremljanja najpopularnejših športnih dogodkov, ki slavi lepoto igre in zbližuje ljudi.«

Glavni poslovni direktor FIFE, Romy Gai, je dejal, da FIFA ceni dolgoročno partnerstvo s Hisensom in močno zavezanost podjetja inovacijam ter nogometnim navijačem po vsem svetu. »V obeh organizacijah se v pripravah na svetovno nogometno prvenstvo FIFA 2026™ veselimo sodelovanja ter možnosti, da bomo vznemirjenje turnirja skupaj prinesli v milijone gospodinjstev po vsem svetu.«
Ker bo turnir leta 2026 prvi, ki ga bodo gostile tri države s 48 ekipami, si bo Hisense prizadeval milijarde dnevnih sob spremeniti v sedeže v prvih vrstah ter zagotoviti, da bodo navijači povsod lahko uživali v igri kot še nikoli prej in resnično doživeli nepozabno izkušnjo.
Gorenje ob 75-letnici z izjemnim dosežkom na področju trajnosti
Novi aparati Hisense, Gorenje in ASKO, s katerimi se skupina Hisense letos predstavlja v Berlinu, prinašajo izboljšane tehnologije in funkcije, porabijo manj energije, zagotavljajo preprostejšo uporabniško izkušnjo ter prispevajo k bolj zeleni in trajnostni prihodnosti. Naša trajnostna prizadevanja smo letos, ko Gorenje slavi 75-letnico, okronali z najvišjim, platinastim priznanjem EcoVadis in se med več kot 150.000 podjetji, ki jih EcoVadis ocenjuje po vsem svetu, uvrstili v najboljši 1 odstotek. To podjetje Gorenje, kjer proizvajamo gospodinjske aparate omenjenih treh globalnih blagovnih znamk, uvršča med najbolj uspešna podjetja na svetu na področju odgovornega in trajnostnega poslovanja, hkrati pa odraža našo predanost in zavezanost spodbujanju trajnosti kot osrednje vrednote našega poslovanja.

Bogata bera inovacij in oblikovalskih nagrad
Pod blagovno znamko Gorenje v Berlinu premierno predstavljamo novo linijo pralnih in sušilnih aparatov SimpliCare z inovativnima funkcijama TotalFresh in NatureDry, ki jih bomo na evropski trg lansirali prihodnje leto. TotalFresh s pomočjo namenskega ventilatorja po vsakem ciklu posuši notranjost pralnega stroja, da prepreči nastanek plesni, kar preprečuje neprijetne vonjave in bakterije ter ohranja stroj in oblačila sveža. NatureDry v sušilnih strojih pa je še posebej idealen za občutljiva oblačila, ki potrebujejo dodatno nego, saj ščiti barve, ohranja mehkobo in naraven občutek tkanin. S sušenjem pri samo 38 °C (približno 25% nižje od standardnih temperatur sušenja) nežno posnema učinek sušenja na zraku na prostem, vendar v polovico krajšem času. S posebnimi funkcijami skrajšanega časa pranja in sušenja je mogoče z aparati SimpliCare v 68 minutah oprati in tudi posušiti poln stroj perila.
Prvič bomo na IFI 2025 predstavili tudi nove generacije pomivalnih strojev, nagrajenih Gorenjevih indukcijskih kuhališč z integrirano napo (zanje smo osvojili nagrade German Design Award 2025, Iconic Design Award 2025 in Circular Design 2025) ter vgradnih pečic (nagradi Red Dot 2025 in Iconic Design 2025).

Hisense stavi na evropski trg
V Evropi ima Hisense 27 poslovnih enot, tri proizvodne centre in štiri centre za raziskave in razvoj. Evropski del korporacije, skupina Hisense Europe, je z 10.000 zaposlenimi po vsej Evropi lani dosegla 4,5 milijarde evrov prihodkov, prodala 20 milijonov izdelkov ter dosegla 22-odstotno medletno rast tržnega deleža po vrednosti. Evropski trg je za skupino Hisense v letu 2025 med najbolj obetavnimi in najhitreje rastočimi, saj so se v prvi polovici leta prihodki od prodaje medletno povečali za 8,9 odstotka, stopnje rasti v ključnih kategorijah izdelkov kot so klimatske naprave, pralni stroji, pomivalni stroji in hladilniki, pa presegajo povprečje v panogi.
Strateško Hisense razvoj poslovanja in rast v Evropi temelji na treh stebrih: naboru vrhunskih izdelkov (100- in več palčni televizorji, laserski televizorji in tehnološko vrhunski gospodinjski aparati s povezljivostjo, energetsko učinkovitostjo in vrhunskim dizajnom), naprednih tehnologijah lastnega razvoja, s katerimi potrošnikom zagotavljamo aparate in storitve, ki podpirajo različne življenjske scenarije ter lokalizirani integraciji raziskav in razvoja, proizvodnje in prodaje. Z glavnim evropskim proizvodnim središčem in močnim centrom za raziskave in razvoj v Velenju v Sloveniji smo, vključujoč proizvodna podjetja v Srbiji in na Češkem, zgradili sistem »evropska proizvodnja + evropsko oblikovanje«, ki izboljšuje hitrost odzivanja kanalov in operativno učinkovitost.
Prek inovacij, storitev in odmevnih sponzorstev največjih svetovnih in evropskih športnih dogodkov ter z impresivno bero nagrad za tehnološko dovršene in vrhunsko oblikovane izdelke vztrajno vlagamo v krepitev moči in ugleda svojih blagovnih znamk.
Na virtualni sprehod po Hisensovem razstavišču se lahko odpravite tukaj: Hisense Europe @ IFA 2025 – Shaping Tomorrow’s Homes, kjer najdete tudi več podrobnosti o izdelkih, inovacijah, blagovnih znamkah in dizajnu.
