Lovili bodo goljufe v igrah

Igričarji se žal vedno pogosteje soočajo z goljufanjem v spletnih igrah pa tudi na tekmovanjih. Družba Kaspersky je zato predstavila preizkusno različico svoje nove rešitve Kaspersky Anti-Cheat in tako naredila korak v smeri zagotavljanja poštene igre v e-športih. Nova rešitev organizatorjem tekmovanj v e-športih pomaga v boju proti goljufijam pri igranju. Gre za storitev v oblaku, ki je bila prvič javno predstavljena na nedavnem turnirju The StarLadder Berlin Major 2019. Rešitev prepozna goljufanje v realnem času in mogoča samodejno pripravo poročil za sodnike, ki so odgovorni za izvedbo disciplinskih ukrepov zoper kršitelje.

Globalna raziskava Irdeto Global Gaming Survey je pokazala, da le 12 % vprašanih doslej pri igrah z več igralci ni izkusilo nepoštenih praks svojih soigralcev. Hkrati je v drugi raziskavi tretjina vprašanih celo priznala goljufanje. Kršitelji pravil lahko odvrnejo poštene, profesionalne igralce od udeležbe na tekmovanjih in vplivajo na odnose znotraj igričarske skupnosti. Goljufanje lahko vpliva na priljubljenost in ugled nekega turnirja, organizatorje pa prikrajša zaradi nižjih prihodkov in od sodelovanja odvrne potencialne partnerje.

Za zmanjšanje možnosti nepoštenega igranja na tekmovanjih v e-športih prek spleta je Kaspersky razvil poseben sistem proti goljufijam. Preko vtičnika API je sistem mogoče preprosto integrirati v platformo tekmovanja, v sistem povezati igralce in zagotoviti pošteno igro skozi faze turnirja na spletu, ko je goljufanje še posebej težko prepoznati. Igralec mora za sodelovanje v tekmovanju preko igralne spletne platforme namestiti namenski odjemalec proti goljufijam (Anti-Cheat client). Po namestitvi programa na računalnik igralca se izvede postopek zbiranja informacij o poteku igre. Te informacije analizira rešitev družbe Kaspersky v oblaku, ki ugotavlja nenavadne dogodke. Hkrati sodnik prek spletnega vmesnika v realnem času prejema poročila o zaznanih goljufijah. Tako rešitev Kaspersky Anti-Cheat zagotavlja tehnične dokaze o goljufanju, odločitev o ukrepanju zoper igralca pa je prepuščena sodnikom. Pomembno je to, da rešitev Kaspersky Anti-Cheat med zaznavanjem goljufanja ne vpliva na sam proces igre niti ne preobremeni podatkovnega prometa.

»Poštena igra je izjemno pomembna pri igralcih, ki želijo dokazati svoje sposobnosti. Ko pri igrah, kot so CS:GO, PUBG ali DOTA 2, prevladujejo igralci, ki goljufajo, to odvrne poštene tekmovalce. Slednji izstopijo iz igranja dotične igre ali pa opustijo igranje nasploh. Naša rešitev omogoča organizatorjem tekmovanj, da ohranijo ravnovesje v igričarski skupnosti in nadzorujejo potek svojih tekmovanj. Z rešitvijo Kaspersky Anti-Cheat v našem podjetju apliciramo več kot 20 let izkušenj s področja boja proti zlonamernim grožnjam in kibernetskemu kriminalu na novo področje. Prav tako še letos načrtujemo predstavitev rešitve Kaspersky Anti-Cheat, ki bo namenjena spletnim igram z več igralci,« je napovedal Anton Selikhov, skrbnik rešitve Kaspersky Anti-Cheat.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.