IBMov #thinkSEE razveselil predvsem bančnike
IBM se je na srečanju THINK South East Europe Summit dotaknil tudi bančnega sektorja, kjer novi akterji, spremembe vedenja potrošnikov in ogromna količina novih zakonodajnih ukrepov povzročajo pomembne spremembe. Kot je v svojem blogu zapisal Novica Ninić, vodja prodaje za področje integracije in razvoja oblaka pri IBM za Srednjo in Vzhodno Evropo, potrošniki bančnih izdelkov in storitev še nikoli niso bili tako spletno in digitalno ozaveščeni in od svojih finančnih ustanov, ki za mnoge predstavljajo vseživljenjskega partnerja, pričakujejo spletne storitve ter možnost dostopanja do storitev kjerkoli in kadarkoli. Spletno bančništvo v Jugovzhodni Evropi (JVE) je v porastu in večina bank v regiji je že predstavila in začela s promocijo svojih spletnih bančnih platform. Stranke imajo na voljo jasno izbiro in tehnologija je trenutno tisti dejavnik, ki podjetja medsebojno ločuje in jim omogoča konkurenčno prednost na tržišču.
Več denarja za bančne in IKT-rešitve
Skupna poraba za IKT v Srednji in Vzhodni Evropi (SVE) – vključno z državami JVE – bo tudi v prihodnje ohranila pozitiven trend ter bo leta 2019 po napovedih iz dokumenta Worldwide Semiannual IT Spending Guide: Industry and Company Size, ki ga je izdala organizacija International Data Corporation (IDC), dosegla 127,3 milijarde dolarjev. Pri porabi za potrebe IKT, na področju vertikalno povezanih podjetij prednjačijo telekomunikacijska podjetja in banke. Banke investirajo v digitalizacijo in avtomatizacijo procesov kot odziv na konkurenco ter obenem razvijajo funkcionalnost, ki izboljšuje uporabniško izkušnjo, kot so digitalno vključevanje strank (digital onboarding), instant posojila in kognitivno svetovanje.