DigiNagrada 2025 Pošti Slovenije
2 min read
Pošta Slovenije je v okviru letošnje konference Dnevi slovenske informatike, ki od 15. do 16. aprila letos poteka v Portorožu, prejela priznanje »DigiNagrada 2025«. Strokovna žirija je nagradila projekt digitalizacije kontaktnega centra Pošte Slovenije, del katere je tudi uvedba interaktivne asistentke Pie.
32. konferenca Dnevi slovenske informatike med drugim ponuja vpogled v ključne trende ter predstavlja prelomne projekte in najnovejše tehnologije, ki oblikujejo digitalno prihodnost. Pošta Slovenije je v kontaktnem centru za pomoč uporabnikom uvedla inovativno komunikacijsko platformo, ki s pomočjo umetne inteligence omogoča avtomatizacijo in optimizacijo komunikacijskih procesov v kontaktnem centru, kot so telefonski klici in e-pošta. Z uvedbo inovativne komunikacijske platforme, del katere je tudi interaktivna asistentka Pia, je Pošta Slovenije postavila nove standarde v digitalizaciji uporabniške izkušnje.
Interaktivna asistentka Pia, ki je dostopna 24/7, samostojno odgovori na 51 odstotkov vseh klicev, 60 odstotkov jih reši brez posredovanja agentov. Prav tako je uporaba umetno-inteligenčne platforme bistveno skrajšala odzivni čas na elektronsko pošto. Z vprašanji o sledenju pošiljk, storitvah, cenikih in splošnih informacijah se lahko uporabniki na interaktivno glasovno asistentko Pio obračajo kadarkoli, vse dni v tednu.
Pošta Slovenije je z vpeljavo inovativne komunikacijske platforme izboljšala uporabniško izkušnjo in povečala operativno učinkovitost kontaktnega centra. Integracija s ključnimi zalednimi sistemi omogoča natančne, ažurirane in relevantne informacije v realnem času, kar zmanjšuje potrebo po ročnem iskanju podatkov in izboljšuje hitrost ter kakovost storitev, kar je prepoznala tudi strokovna javnost in projektu podelila »DigiNagrado 2025«.