14. marca 2025

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Zakup oglasnega prostora s prvoosebnimi podatki

2 min read


Najnovejša raziskava družbe iPROM kaže, da slovenska podjetja vse bolj prepoznavajo pomen prvoosebnih podatkov za uspešno digitalno oglaševanje. Čeprav 72,7 odstotka v raziskavi sodelujočih podjetij še vedno uporablja tretjeosebne podatke, se je že več kot polovica (56,8 %) podjetij usmerila v sistematično zbiranje lastnih oziroma prvoosebnih podatkov. Pri tem pa je pomembno izpostaviti, da vsako četrto podjetje (27,4 %) že izvaja zakup oglasnega prostora na osnovi prvoosebnih podatkov, kar pomeni, da so najbolj napredna podjetja že na poti k večji neodvisnosti in optimizaciji svojih trženjskih strategij.

»Prvoosebni podatki postajajo osrednji vir za upravljanje digitalnih točk stika, saj omogočajo boljše razumevanje uporabnikov, natančnejše ciljanje, večjo skladnost z zakonodajo in zmanjšujejo odvisnost od zunanjih platform. Podjetja, ki jih sistematično upravljajo, izboljšujejo analitiko ter optimizirajo učinkovitost in donosnost oglaševalskih aktivnosti. Kot kaže raziskava, številna podjetja te strategije še uvajajo, kar odpira precej priložnosti za nadaljnji razvoj na tem področju,« ugotovitve raziskave povzema Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labsa in vodja raziskave.

Slovenska podjetja prepoznavajo strateško vrednost prvoosebnih podatkov

Slovenska podjetja vse bolj vključujejo prvoosebne podatke v svoje digitalne oglaševalske strategije. Po raziskavi družbe iPROM več kot polovica podjetij (56, 8 %), ki uporabljajo tretjeosebne podatke, že izvaja strategije zbiranja prvoosebnih podatkov.

Obenem 43,2 odstotka podjetij še ni uvedlo teh strategij, kar predstavlja priložnost za nadaljnji razvoj in nadgradnjo pristopov k upravljanju prvoosebnih podatkov.

Napredna orodja postajajo ključna pri upravljanju prvoosebnih podatkov

Raziskava razkriva, da tretjina podjetij (34,9 %) že uporablja orodja za zbiranje in analizo prvoosebnih podatkov, kar kaže na zgodnje uvajanje naprednih tehnologij. Polovica (50,8 %) podjetij rešitev za upravljanje prvoosebnih podatkov še ni uvedla, 14,3 odstotka vprašanih pa ni povsem prepričanih o uporabi teh tehnologij. To nakazuje priložnost za dodatno ozaveščanje o njihovih prednostih pri zagotavljanju skladnosti z zakonodajnimi zahtevami in optimizaciji upravljanja podatkov.

Zakup oglasnega prostora na osnovi prvoosebnih podatkov vse pomembnejši v oglaševalskih strategijah

Uporaba prvoosebnih podatkov za zakup oglasnega prostora je pri načrtovanju digitalnih oglaševalskih strategij vse pomembnejša. Raziskava ugotavlja, da 27,4 odstotka podjetij namenja med 30 in 50 odstotkov svojega oglaševalskega proračuna strategijam, ki temeljijo na prvoosebnih podatkih. Hkrati 72,6 odstotka podjetij teh pristopov še ne izvaja, kar odraža različne stopnje prilagajanja podatkovno gnanim strategijam.

»Zakup oglasnega prostora na podlagi prvoosebnih podatkov izboljšuje nadzor nad ciljano komunikacijo, optimizira razporeditev sredstev in povečuje merljivost oglaševalskih učinkov. Podjetja, ki že uporabljajo ta pristop, dosegajo boljše razmerje med vložki in rezultati ter povečujejo transparentnost pri upravljanju podatkovnih strategij,« zaključuje Tomšič.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.