Pospeševanje inteligentnega sveta
3 min read
Takole se prevedeno bere slogan družbe Huawei na letošnjem sejmu MWC. Kitajski telekomunikacijski gigant ima tudi daleč največji razstavni prostor na sejmu in posledično tudi daleč največje število pomenljivih novosti – ne le za potrošnike, temveč predvsem podjetja in ponudnike telekomunikacijskih storitev. Inovacije zajemajo področja digitalne infrastrukture in storitvenih aplikacij za posameznike, domove in podjetja, pa tudi uspešne zgodbe, ustvarjene skupaj s strankami in partnerji.
Razvoj 5G omrežij za izkoriščanje novih priložnosti
Do konca leta 2024 je bilo po vsem svetu več kot 2,1 milijarde uporabnikov 5G, njihovo število pa še naprej narašča. Huawei sodeluje z operaterji, da bi skozi poslovne in omrežne inovacije spodbudil razvoj 5G ter jim pomagal preiti iz mobilnega interneta v mobilno UI.
Leta 2024 so številni pionirski operaterji že začeli s komercialno uporabo 5G-Advanced (5G-A), pri čemer so za uporabnike v več kot 200 mestih po vsem svetu uvedli pakete 5G-A. Za potrošnike ti paketi izkoriščajo izboljšane zmogljivosti 5G-A, da zagotovijo optimizirano uporabniško izkušnjo za scenarije, kot so prenose v živo, igranje iger ter potovanja z metrojem in službena potovanja. Za operaterje pa so ti paketi priložnost, da presežejo tradicionalno povezljivost in začnejo monetizirati bolj personalizirano izkušnjo za različne uporabnike. Napredek operaterjev na teh področjih je industrijo usmeril v obdobje 5G-A povezljivosti, ki jo poganja UI.
Huawei aktivno sodeluje z operaterji na Kitajskem, v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v azijsko-pacifiški regiji, da bi raziskali inovativne modele monetizacije izkušenj, opredelili aplikacijske scenarije, oblikovali nove ponudbe in zgradili svojo uporabniško bazo. Ta premik osredotočenosti s povezljivosti na izkušnjo je izboljšal uporabniško izkušnjo in povečal prihodke operaterjev.

Na UI osredotočena omrežja (AI-Centric Network)
Huawei je predstavil rešitev “AI-Centric Network”, ki pomaga operaterjem nadgraditi njihovo infrastrukturo IKT omrežij, da izpolnijo nove zahteve glede pasovne širine, zakasnitve, pokritosti in vzdrževanja, ki jih prinaša poplav novih aplikacij UI. Zasnovana je tako, da hitro preoblikuje telekomunikacijske storitve in poslovne modele ter izkoristi nove priložnosti v dobi UI.
S hitrim razvojem tehnologij, kot so 5G-A, oblak in UI, se bodo morali operaterji preoblikovati iz ponudnikov povezljivosti v ponudnike digitalnih storitev. Da bi vodili ta proces, Huawei uvaja tristopenjsko tehnološko arhitekturo za operaterje, ki se želijo preoblikovati iz telekomunikacijskih podjetij v tehnološka podjetja, ter jim pomaga vstopiti v nova poslovna področja in odpreti vrata novim priložnostim za rast. V letu 2025 se bo komercialna uvedba 5G-Advanced pospešila, UI pa bo pomagala operaterjem preoblikovati poslovanje, infrastrukturo in vzdrževanje. Huawei aktivno sodeluje z operaterji in partnerji po vsem svetu, da bi pospešil prehod k inteligentnemu svetu.

Pospeševanje industrijske inteligence
Na letošnjem MWC Huaweiiev poslovni sektor za podjetja predstavlja, kako lahko različne industrije vključijo UI v svoje edinstvene poslovne scenarije z uporabo referenčne arhitekture industrijske inteligence podjetja.
Med dogodkom je Huawei predstavil 83 različnih industrijskih predstavitev s strankami in skupaj s partnerji izdal deset večjih rešitev za pospešitev inteligentne preobrazbe.

Potek meja potrošniških naprav in izkušenj
Huaweiiev potrošniški sektor bo na dogodku predstavil vrsto vrhunskih, modno usmerjenih in tehnološko naprednih vodilnih izdelkov. Skozi več con izkušenjih bo podjetje pokazalo svoje najnovejše inovacije na področju zložljivih telefonov, fitnesa in zdravja, fotografije ter kreativnosti, s poudarkom na tem, kako lahko tehnologija še bolj obogati vsakdanje življenje ljudi.
Huawei verjame v človeško usmerjen pristop k razvoju tehnologije, ki oblikuje prihodnost. V letu 2025 bo podjetje še naprej razvijalo potrošniške izdelke, ki bodo premikali meje tehnologije, zagotavljali vrhunsko pametno izkušnjo za vse uporabniške scenarije ter gradili vrhunsko blagovno znamko, ki jo bodo potrošniki radi imeli in ji zaupali.
