4. decembra 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Nov algoritem za optimizacijo zakupa oglasnega prostora

Družba iPROM je razvila nov algoritem za optimizacijo zakupa oglasnega prostora na svetovnih oglaševalskih tržnicah, ki oglaševalcem omogoča učinkovitejše upravljanje proračunov za digitalno oglaševanje. Z najsodobnejšim algoritmom umetne inteligence za analizo vedenja in nakupnih namer uporabnikov iPROM povečuje učinkovitost oglaševanja prek protokola OpenRTB in optimizira ciljanje v vseh fazah nakupnega lijaka.

iPROM v novo leto vstopa z najsodobneješimi algoritmi za ponovno ciljanje - iPROM - Sporočilo za javnost

»Razvoj algoritma za optimizacijo zakupa oglasnega prostora na odprtem spletu z analizo nakupnih namer je rezultat našega prizadevanja za večjo učinkovitost digitalnega oglaševanja. Nova rešitev omogoča tako trgovcem kot tudi drugim oglaševalcem, da z uporabo umetne inteligence bolje upravljajo proračune za prikazno oglaševanje ter učinkovito pomikajo kupca po nakupnem lijaku. S tem lahko optimizirajo naložbe za digitalno oglaševanje in zvišajo njihovo donosnost tudi za do 30 odstotkov,« pojasnjuje Nejc Lepen, direktor razvoja v družbi iPROM.

Pametno ciljanje glede na nakupno namero z uporabo umetne inteligence

Najsodobnejši algoritmi prilagajajo cene prikazov glede na nakupno namero in intenzivnost zanimanja uporabnikov, pri čemer večji proračun namenjajo uporabnikom z višjo verjetnostjo nakupa. To zagotavlja relevantna sporočila, naprednejše licitiranje oglasnega prostora in izboljšano donosnost naložbe (ROAS).

Optimizacija zakupa in v povprečju za 32 odstotkov boljši ROAS

Algoritmi omogočajo optimalno licitiranje na svetovnih oglasnih tržnicah z uporabo protokola OpenRTB. Na podlagi signalov, kot so ogledi izdelkov in interakcije, usmerjajo sredstva k relevantnim občinstvom, kar izboljša donosnost oglaševalske naložbe. Po prvih testiranjih novega algoritma se je ROAS izvedenih oglaševalskih akcij v povprečju zvišal za 32 odstotkov. Z uporabo algoritma je iPROM naročnikom tako zagotovil bolj učinkovit izkoristek proračuna za zakup prostora v digitalnih medijih.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.