13. novembra 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Lexus LBX: malček prestiža

Zdaj, ali boste naslov prebrali kot vozilo z malo prestiža ali pa novi Lexus LBX dojemali kot prestižno, a majhno vozilo, je verjetno odvisno od tega, kaj vozite sedaj. Vsekakor pa so se v Lexusu potrudili, da po vtisu kakovosti močno odstopajo od povprečja. Škoda, ker temu odklonu navzgor ne sledi tudi motorna ponudba.

Redki avtomobili premorejo nekaj več, a Lexus z modelom LBX izziva dojemanje luksuznega vozila. Gre za vozilo, ki pritegne občudovanje že na prvi pogled in zaradi katerega ne morete skriti navdušenja, ko se udobno namestite za njegov volan. To in še mnogo več so odlike povsem novega luksuznega hibrida LBX, ki je pot na naše ceste pričel na osupljivem dogodku v ljubljanski Cukrarni. LBX brezkompromisno spreminja razred manjših vozil, saj vanj vnaša kakovost, razkošje in celo prefinjenost.

Lexus LBX predstavlja mojstrstvo, ki ga najbolje opiše japonska beseda Takumi. Za Takumi mojstre ne obstajajo bližnjice, saj svoje poslanstvo razumejo kot nenehno stremljenje k dovršenosti. Dotik popolnosti, ki zmore veliko več kot robot, ki zna do popolnosti izpiliti normo ter izpolnjuje obljubo popolne kakovosti. Novi Lexus LBX uteleša vse te presežke, rezultat njihovega dela so perfektni šivi na sedežih ter novi vložki oblog Tsuyusami v barvi oglja, ki so ustvarjene z novo tehniko folije in s plastmi dajejo zelo teksturiran videz z občutkom globine.

Odlikuje ga tudi načelo Omotenaši. To je starodavna umetnost japonskega gostoljubja, ki predvidi potrebe gostov, še preden se te sploh pojavijo. In prav ta filozofija je tudi gonilo celotnega oblikovanja znamke Lexus. Notranjost novega LBX-a je mogoče osvetliti s 64 različnimi barvami, ki vzbujajo podobna čustva kot pogled na lepote narave. Sedeži, volan in obloge vrat so lahko oblazinjeni v vegansko usnje, torej usnje neživalskega izvora. Oblikovalci Lexusa so obenem ustvarili na voznika usmerjeno, minimalistično, prostorno in prefinjeno notranjost, ki izžareva občutek in vzdušje modelov višjega cenovnega razreda ter nudi popolno preglednost, in glasovnega pomočnika, ki bo vedno prepoznal vaš glas.

Razpoloženje v tem vozilu je zaradi tega vedno odlično, predvsem pa nas ne moti zunanji hrup. Hibridni pogonski sklop deluje povsem mirno. Dokler od njega ne zahtevate veliko. 1,5-litrski trivaljnik takrat ni več uglajen in menjalnik e-CVT hitro pokaže, da mu bolj ustreza mirna mestna vožnja. Takrat se pogonski sklop tudi oddolži z zgledno nizko porabo – tudi manj kot 4 litre bencina je moč porabiti na 100 prevoženih kilometrov.

Dobro je vedeti, da se Lexus še vendo drži načela, da je avtomobil vredno narediti le, če je dovolj dober. Lexus LBX ni samo dovolj dober, je poseben in neprimerljiv, saj na novo definira razred majhnih prestižnih vozil, ki izžarevajo energijo, navdušenje in hrepenenje. Zato smo lahko veseli, da je bil »malček« z veliko začetnico na predstavitvenem dogodku pospremljen na slovenske ceste – v osupljiv vsak dan.

Na dogodku je Lexus predstavil še en nov obraz. Izjemna športna plezalka Janja Garnbret je sprejela novo vlogo in postala ambasadorka znamke Lexus ter novo vozilo LBX pospremila na slovenske ceste. Ob tej priložnosti je povedala, kaj odraža njeno strast in zavezanost k vrhunskim dosežkom, tako v športu kot tudi izven njega: »Sem perfekcionistka in to je zagotovo ena od stvari, ki jih iščem pri svojih gibih na treningih, pri ljudeh, s katerimi se obkrožam, in blagovnih znamkah, s katerimi sodelujem. Moja kariera je nenazadnje že zelo prepletena z Japonsko in veseli me, da smo z Lexusom našli skupni jezik za sodelovanje, saj si delimo vrednote, s katerimi ustvarjamo naš uspeh.«

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.