3. marca 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

UAU-kotiček v znamenju Gorenje/Hisense

1 min read

Kranjska trgovina Big Bang je bogatejša za pristni “UAU-kotiček”, saj je skoraj tretjino razstavnih prostorov oddala blagovnima znamkama Gorenje in Hisense. Omenjeni kotiček, ki ga je nemogoče spregledati in ob tem ostati ravnodušen, je zasnovan z mislijo na celovito predstavitev in pestro ponudbo izdelkov obeh blagovnih znamk.

Na predstavitvi sta zbrane goste nagovorila direktorica Gorenje GSI Maruška Hasler in direktor prodaje Big Bang Slovenije Miha Drganec, sledil je ogled trgovine s prodajnim predstavnikom Hisense Gorenje, Rihardom Pelkom.

V kranjski trgovini Big Bang si obiskovalci lahko ogledajo najsodobnejše aparate bele tehnike, male gospodinjske aparate ter klimatske naprave blagovnih znamk Gorenje in Hisense, prav poseben kotiček pa je namenjen predstavitvi tehnološko naprednih televizorjev Hisense. Ob odprtju »UAU kotička« so za obiskovalce pripravili nagradno igro ob kolesu sreče, otvoritvene popuste in druga presenečenja.

Višine “naložbe” predstavniki Gorenja in Hisense niso razkrili, niti pričakovane dobe povrnitve, je pa jasno, da bo sodobna predstavitev izdelkov in njihovih prednosti vsekakor prispevala k dobri prodaji.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.