Kaspersky z novo podobo
Kaspersky Lab je po novem le še Kaspersky. Z novim logotipom. Preznamčenje odseva preobrazbo podjetja, katerega novo poslanstvo, ujeto v slogan, je graditi varnejši svet. To poudarja predanost podjetja zaupanja vredni in transparentni prihodnosti, v kateri imajo zahvaljujoč zaščiti podjetja Kaspersky vsi dostop do neskončnih priložnosti tehnologije.
Nova korporativna znamka odseva evolucijo osredotočenosti podjetja od »kibernetske varnosti« do širšega koncepta »kibernetske odpornosti«. Živimo v svetu, kjer smo zaradi tehnologije preko platform in mej povezani kot še nikoli prej. Smo na preseku, kjer ljudje in tehnologija sodelujejo za izboljšanje našega življenja. Kibernetska varnost je v današnjem svetu več kot samo zaščita naprav. Pomeni razvoj ekosistema, v katerem je vse, kar je povezano, tudi zaščiteno. Preznamčenje družbe Kaspersky zaznamuje predanost podjetja tej evoluciji in vodilni vlogi pri razvoju višjih standardov v industriji za prihodnost. Prenova kaže na podporo družbe ustvarjanju povezanih sistemov, ki so zaščiteni že v sami zasnovi, namesto da je zaščita le eden od možnih dodatkov po zaključku njihove izdelave.
Eugene Kaspersky, generalni direktor družbe Kaspersky, je ob novostih izpostavil: »Odkar smo ustanovili naše podjetje pred več kot 22 leti smo priča razvoju in spremembam krajine kibernetskih groženj in celotne industrije do neprepoznavnosti. Hkrati tehnologija postaja čedalje pomembnejša v našem življenju tako v službi kot doma. Danes ima svet nove potrebe in preznamčenje družbe odseva naše poslanstvo, da zadostimo tem potrebam – ne samo danes, ampak tudi v prihodnosti. Na podlagi dosedanjih uspehov pri zaščiti sveta pred spletnimi grožnjami bomo pomagali graditi varnejši svet, ki je imun na kibernetske grožnje. Gre za svet, v katerem lahko vsak svobodno uživa v številnih prednostih, ki jih ponuja tehnologija.«