OCZ in težave z garancijo
Ne morem ravno zapisati, da v nadaljevanju opisane zadeve niso bile pričakovane. Proizvajalec pomnilniških rešitev in druge periferije, OCZ Technology, ki je pred mesecem šel v stečaj in ga je prevzela Toshiba, je objavil posodobljene garancijske pogoje. Vsem uporabnikom vsekakor ne bodo všeč.
Toshiba je podjetje preimenovala v OCZ Storage Solutions, pri tem pa prekinila tudi vezi z OCZ Technology, med katere sodijo tudi garancijske obveznosti proizvajalca. Še najbolje jo bodo odnesli lastniki novejših pogonov SSD, saj ti obdržijo 3- oziroma 5-letno garancijo, pač odvisno od izdelka. Družina izdelkov Agility je v garanciji do 22. januarja 2015, starejši modeli pogonov SSD (vključno z Core, Apex, Solid, Solid 2, Solid 3, Colossus, IBIS, Enyo, Nocti, Synapse, Octane S2, Octane S3, Onyx, Petrol ter RevoDrive Hybrid) pa so ostali brez garancije. Prav tako se garancijsko jamstvo prekine za praktično vso periferijo, denimo za pomnilniške module, napajalnike, ključke USB, dele za prenosnike …
Dodatne podrobnosti glede garancijskih pogojev in jamstev najdete na spletni povezavi: http://ocz.com/consumer/support/warranty