21. novembra 2024

Tehnokrat

Moč tehnologije.

Googlovi milijoni za lobiranje

Tehnološki velikani denar porabljajo za različne namene, nekaj ga gre tudi za prepričevanje uradnikov in drugih vplivnežev, ki skrbijo za področje zakonodaje in/ali regulative. V lanskem letu je deset največjih tehnoloških podjetij za lobiranje porabilo več kot 61 milijonov dolarjev, pri čemer je prednjačil Google.

roka v roki

Spletni velikan je v letu 2013 za lobiste in njihove aktivnosti porabil malce več kot 14 milijonov dolarjev, kar je celo manj kot v letu pred tem. Sledila sta mu Microsoft (10,5 milijonov) in Facebook (6,4 milijona).

A bolj kot tehnološka podjetja, pri plačilu uslug lobistom in piscem zakonov ali regulatorjem prednjačijo telekomunikacijski giganti. AT&T je lani v te namene odštel skoraj 16 milijonov, Verizon pa 13,5 milijona zelencev.

Vsaj tako so zapisali v uradnem poročilu, številke pa lahko preverite na povezavi.

Iskreno povedano – pričakoval sem precej večje številke …

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copyright © Tehnokrat | Vse pravice pridržane. | Newsphere by AF themes.