Googlovi milijoni za lobiranje
Tehnološki velikani denar porabljajo za različne namene, nekaj ga gre tudi za prepričevanje uradnikov in drugih vplivnežev, ki skrbijo za področje zakonodaje in/ali regulative. V lanskem letu je deset največjih tehnoloških podjetij za lobiranje porabilo več kot 61 milijonov dolarjev, pri čemer je prednjačil Google.
Spletni velikan je v letu 2013 za lobiste in njihove aktivnosti porabil malce več kot 14 milijonov dolarjev, kar je celo manj kot v letu pred tem. Sledila sta mu Microsoft (10,5 milijonov) in Facebook (6,4 milijona).
A bolj kot tehnološka podjetja, pri plačilu uslug lobistom in piscem zakonov ali regulatorjem prednjačijo telekomunikacijski giganti. AT&T je lani v te namene odštel skoraj 16 milijonov, Verizon pa 13,5 milijona zelencev.
Vsaj tako so zapisali v uradnem poročilu, številke pa lahko preverite na povezavi.
Iskreno povedano – pričakoval sem precej večje številke …