Ljubezen bojda nima cene
Valentinovo je res priložnost za vsakogar, da opozori na svoj izdelek ali storitev. Pravi ameriški komercialni praznik. Med bolj zanimivimi pristopi k prazniku zaljubljencev velja izpostaviti MasterdCardovo raziskavo Love Index, ki potrjuje, da pri ustvarjanju posebnih izkušenj denar ne igra vloge.
Vsakoletna raziskava Mastercard Love Index, ki analiza transakcije s plačilnimi karticami v obdobju treh let, razkriva, da se je vrednost sentimentalnega nakupovanja povišala za 49 odstotkov. Čeprav zaljubljenci še vedno večinoma nakupujejo osebno, se tudi ljubezen vse bolj digitalizira, saj je število spletih transakcij zraslo za 37 odstotkov.
Če z nakupom čakate do zadnjega trenutka, niste edini. Podatki kažejo, da je večina nakupov za ta praznik ljubezni opravljenih v zadnjem trenutku, 13. februarja. V zadnjih treh letih to pomeni 47,4 milijonov transakcij le v dnevu pred Valentinovim. Potrjuje se star pregovor, da gre ljubezen skozi želodec, saj je število Valentinovih transakcij v restavracijah v primerjavi z letom 2014 zraslo za 102 odstotka.
“Čeprav se je način kako izražamo ljubezen v zadnjih letih morda spremenil, je izkazovanje naklonjenosti na 14. februar bolj popularno kot kadar koli prej. Mastercard Love Index razkriva ključne globalne in regionalne trende, da bi trgovcem ponudil neprecenljiv uvid v to, kako želijo potrošniki preživeti najbolj romantičen dan v letu«, je dejal Boštjan Fabjančič, predstavnik družbe Mastercard v Sloveniji.