E-poštni bankrot
Elektronska pošta, še posebno neželena sporočila, lahko predstavlja ogromno breme posameznika, ki ni vešč obvladovanja branja in odgovoarjanja na elektronska sporočila. Morebiti niste vedeli, a razglasite lahko tudi e-poštni bankrot.
Prav možno je, da se je komu izmed vas že primerilo, da dalj časa namerno ali nenamerno ni prebiral e-poštnih sporočil, vsaj tistih, ki so že z imenom pošiljatelja ter naslovom razkrivala, da gre za morebitno reklamno ali drugačno nezanimivo vsebino. Takšna sporočila se najprej merijo v deseticah, nato stoticah, morebiti celo tisočih.
Rešitev obstaja, reče se ji e-poštni bankrot. Seveda ne gre za nič drugega kot osebno odločitev, da oseba neprebrana stara e-poštna sporočila preprosto pobriše in začne z ničle. Koliko slabe vesti ima pri tem, je seveda odvisno od posameznika. A včasih je bolje narediti čisti rez, kot se ukvarjati s preteklostjo (in zamujenimi stvarmi).
Še ena zanimivost – pred kratkim objavljena študija podjetja Radicati Group, razkriva, da ljudje po svetu vsak dan v povprečju razpošljemo kar 182 milijard elektronskih sporočil. Noro.