Televizija pomaga internetu
Naslov ni presenečenje. Nova raziskava o medijski potrošnji, ki sta jo pripravili podjetji iPROM in Valicon, potrjuje, da televizija aktivno spodbuja uporabo interneta. Večina uporabnikov za dostop do interneta danes že uporablja mobilne naprave. Rezultati omenjene raziskave potrjujejo, da televizija aktivno spodbuja uporabo interneta, še posebej med mlajšimi. Kar 71 odstotkov vseh uporabnikov med gledanjem televizije sočasno uporablja internet – 36 odstotkov jih uporablja družbena omrežja, ena četrtina jih brska po spletnih straneh in prebira ter odgovarja na e-sporočila. 54 odstotkov vseh vprašanih potrjuje, da se jim je že zgodilo, da so zaradi spodbude s televizije v istem trenutku uporabili mobilni telefon, da bi poiskali dodatne informacije. V generaciji Z je takih celo 70 odstotkov.
Podjetji iPROM in Valicon sta rezultate raziskav primerjali tudi po različnih generacijah (generacije baby boom, X, Y in Z). Ob gledanju televizije je med mladimi daleč najbolj priljubljena dejavnost uporaba družbenih omrežij – to velja za dve tretjini uporabnikov znotraj generacije Z; v generaciji Y pa je takih več kot polovica. Tudi v generaciji X so družbena omrežja na prvem mestu, a je takih uporabnikov le še tretjina.
Generacija Z med gledanjem televizije brska po spletnih straneh (ena tretjina), v enaki meri pa gleda tudi zabavne video vsebine in uporablja programe za neposredno komunikacijo (npr. Skype).
Generacija Y se med spremljanjem televizije poleg družbenih omrežij ukvarja tudi z e-pošto (ena tretjina), brskanjem po spletnih straneh (30 %) in gledanjem zabavnih video vsebin (ena petina).
V generaciji X e-pošto in spletne strani med gledanjem televizije sočasno raziskuje ena petina.
Generacija baby boom med gledanjem televizije prebira e-pošto (27 odstotkov) ter spremlja družbena omrežja (23 odstotkov), kar 22 odstotkov pa jih med gledanjem televizije prebira dnevne časopise.
Tri četrtine vseh anketiranih do interneta dostopajo prek pametnih telefonov, 43 odstotkov pa prek tablic. Tu obstaja očitna razlika med generacijami: pametne telefone uporablja 93 odstotkov generacije Z in 85 odstotkov generacije Y; v generaciji X je takih 77 odstotkov, v generaciji baby boom pa 57 odstotkov. Tablične računalnike v generaciji X uporablja skoraj polovica uporabnikov, več kot 10 odstotnih točk manj pa jih je v generacijah Y in Z.